http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, November 07, 2009

Phone Call

tetiba pagi ni dpt call dr my mom..mula2 malas gler nak bergerak..sejuk..nak berkerubung dlm selimut..tp dgr my call from mom (my phone will anounce name of the caller)-tue la tau sape yg call wpn xtgok hp..

aku trus g angkat sbb jarang mak aku kol aku kalo ade hal..selalu mak kol pn kalo aku miskol suruh kol balik..hehe

aku: assalamualaikum..
mak: wslm..ni surat jpa br sampai..
aku: ???
mak: bla..bla..bla.. (sal surat 2)..dan mintak sign..mak sign je la..trus antar
aku: blur..mak sign je la..
berfikir sekali lgik
aku: mak antar kat cni la.. (nak gak tgok kertas 2)
mak:bak alamat..xsimpan
aku (dlm fikiran..mak n ayah mmg..akaun aku,alamat xpernah simpan)
TAMAT

sbb surat 2 aku semangat bangun n trus nak study..haha..ade duet br jalan..
smlm bersms ngan adik aku (echa n kak elly dah salah anggap kate my special one)
adik aku la..
echa: ala..bukan budak oversea ke??
aku: huhu..xde jodoh la.. dia dah de org laen..
echa: ala..aturan family..bukan kawen lagik kan..
aku: memandai la ko..
kak elly: kenal kat ne??
aku: sekolah same dulu...
kak elly: ade je bersama sampai kawen...
aku; ?? (aku tak la)
haha
~perbincangan terpakse dirahsiakan~

aku di sini menanti 'bas' yg kunjung tiba~~ cepat la dtg mengambil aku~~

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...