http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, December 20, 2009

Contest: Aku Dan ....





aku dan McD (Ronald McD tue)..hehe..

aku mmg suka fast food selalunye seminggu sekali mst melantak 'fast food'..pilihan aku mstlah McD..hehe..MySpace
kalo ade je promosi baru aku mst g serbu McD 2..tambah plak ade McD baru kat Wakaf Che Yeh buka 24jam..hehe.bile2 mase je leh lepak sane..aku paling suka makan set breakfast dia..cam2 leh pilih,korang pilih jela mane2 set ,suma best.
walaupun org kate makan fastfood xelok untuk kesihatan,tp sekali-sekala tak pe la...lagipun McD kan ade keluarkan risalah sal setiap makanan dorang berpa byk kalori korang ambik kalo korang makan.so xde hal la buat yg diet 2..hehe.kalo rase nak makan gak burger McD tp kalo nak kurang kalori aku akan beli McChicken je..kalori rendah skit..nak lebih baik, tukar air berkarbonat 2..nak makan boleh tapi berpada..
kadang2 xmakan burger or bubur ayam McD ni,aku akan beli aiskrim cone dia je..harga pun murah..tambah2 di kala sesak cam sekarang.
kalo xdpt keluar or malas nak keluar just kol je delivery..kan senang.
kalo mau lepak2,McD la tempatnye..SEBAB:
McD ade WiFi..yahoo!!kdg2 ade yg bermaustatin kat McD bile nak dekat exam..nak makan trus je order,internet free plak 2..menyelam sambil minum air.
kat McD gak jadi tempat aku 'dating'..hehe.biasela..zaman cinta monyet dulu.hehe..igt balik cam kelakar plak..rasenye korang pn pernah kan dating kat McD gak..hehe
nyum..nyum..nyumMySpace
vanila

nak kate aku sorang je suka McD??family aku suma suka McD ni..tambah adik bongsu aku ni..pantang je nmpk kedai McD..trus ajak ayah aku g sane..tgokla betapa comotnye adik aku makan burger McD ni..
MySpace.


aku ngan pakcik Ronald lagik.cam bergambar ngan pakwe plak

ade kisah mau certa: igt lagik mase cuti dulu,kami balik kampung kat perak,kononnye nak dinner n berjalan2 kat IPOH,pergila naik turun shopping complex 2,xjumpe tempat best..last2,tau mane kami makan??

McD 24 JAM..
haha..tempat paling best itulah yg ayah aku jumpe..hehe..sebab perut nak kenyang ngan 'makan angin'..burger BIG MAC la jadi santapan aku mase tue..
tetiba rase sedih plak tulis sal adik2 n family aku..lamanye aku xbalik umah kat kedah..last mase raya pose dulu..rindu sgt kat dorang tp kakak sulungmu ni ade tanggungjawab untuk terus berjuang di bumi kelantan..tunggu yer adik-adik2ku kepulangan kakak mu tahun depan..doakan kejayaan ku..nnt kita pergi McD Seberang Jaya yer bile ku pulang nnt..miss u ALL!!

sayang korang sumaMySpace

p/s: aku bukanlah promoter untuk McD..heheMySpace

1st time mau masuk contest..MySpace nak adiah~~hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...