http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, December 20, 2009

Kawen

congrate buat member2 sekolah aku yg dah kawen..sorry beb xdpt dtg..sedih pun ade
Aziah (ex-mrsm lgkw n SMK Bad) majlis dia semalam 19hb..xdpt aku sbb xcuti..lagipun aku ade exam plak miggu ni..gadis sopan santun,ayu je minah ni..hehe..aku xknal plak suami aziah ni.bertuahla ko dpt dia ni..hehe.hope ang berbahagia sepanjang hayat..aziah pun sekarang dah jadi cikgu adik aku..haha..terase tua la plak..hehe

Hannani plak buat nikah je ari 2..mase cuti 1bulan ari tue dptla jadi non-official mak andam dia,haha..tp nikah dia aku xpt g..hope dpt g kenduri dia bulan 2 nnt..nani and akmal dua2 ex-SMK Bad..kenal pun mase sekolah dulu..kelakar gak rase bile igt balik, sal kisah cinta dorang ade dlm majalah RAPI bulan berpa tak igt..tp aku la rekemen nama nani kat RAPI. biarlah aku xdpt masuk dlm majalah kesayangan aku 2..tp member aku ade pun jadik la..bile RAPI nak panggil aku jadi model dia yer??hehe..baju nikah nani mengalahkan datuk siti..vogue gitu..suka tgok..hehe

ade lagik member2 yang antar kad jemputan maya, terang menerang aku xdpt g selagik aku tak cuti..sori yerk..tapi trimas kerna jemput.semoga korang berbahagia selalu sehingga ke anak cucu..and doakan aku sekali..hehe :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...