http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, December 24, 2009

dua puluh.dua belas.


aku baru je dpt tgok movie ni..ketinggalan tul aku ni..hehe
walaupun aina tgok kat wayang kate xbest..typical gler puyer certa..aku nak tgok gak
sebab ramai kate best gler..nak tgok gak ape yg best nyer..dan yg xbestnye..hehe

YANG KELAKAR
bonggek gler leh plak langgar eiffel tower
ayah dia naik balik,pas jatuh ..panjang tul nyawa dia ni..ade nyawa kucing kot
naik kerta tanpa langgar pa2 mase gempar bumi..tipu tul
ceh aku mati2 igt yg yuri suruh senyap sbb bising sgt..rupeye kerta dia ade voice detecter.hampeh tul..cool giler kerta 2
leh plak buat kapal 2 lawa2..
u don't expect dat air force one came to u rite..
leh plak bina dekat gunung everest..nsb baik xdekat tembok besar china
r they planning for live on da sea all da time?new home nak buat cam zaman tok kadok ke??pakai dahan kayu..hehe
manusia berebut-rebut nak idop..haha..
bawa kapal terbang ngan mudahnye tnpa lesen..

YANG MENYENTUH JIWA RAGA
sedihnye bile bapa xdpt cakap ngan anak dia..xsempat ucap selamat tinggal..I was too late..sedih2..rasenye mst dorg lame tak jumpe..tapi mereka masih sayang menyanyangi..
keluarga terpakse berpisah..tanpa mengucapkan kata..
kasih sayang ayah berkorban untuk anaknye

bile dorg terperangkap kat air..yang ni rase takot.
.sbb aku xreti berenang..huhu..

TABIK SPRING
mmg nmpk sgt pakai komputer..hehe..

PELIK
tp kenapa sal certa kemusnahan dunia ni..mst watak bapak yg ditonjolkan..tp kalo certa antu ke..mst watak mak??
taula certa kiamat ni pengarah dia laki,nak tonjolkan laki yg cuba selamatkan dunia dr kemusnahan ke??
nak watak mak plak la

nak kate best??bg 3 bintang kot..sbb ngan gimik2,ade yg sedih..kalo org cam aku yg tgh cuti n mengisi masa lapang sila la tgok..kalo xlapang,silala tgok gak..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...