http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, December 18, 2009

hari ini dalam sejarah

pas g program sunathon,aku g pasar malam ngan tikah..yela ari jumaat apr lagik,pasar malam la..lps je seberang jalan aku akan terjah gerai ni dulu..nak tau gerai pe??
gerai kuali besar~~xtaula korg panggil 2 gerai pe..tp aku panggil sbb dorg je ade 4 kuali besar...
terkejutnyer...arini GERAI tu TAK ADE!!!
ade gerai buah ngan budak kecik jaga..???..xpe..dia pindah kot..so aku ngan tikah tawaf 1 pasar (nsb kecik je)..tak ade jugak..huhuhuhu....sedih..selama aku dok kat usm ni (paling lama kot) gerai 2 la aku akan g,tak pernah boring...nasi campur koewteow or mee..
aku sndr xpasti sejak minggu lepas ke ape..sbb miggu lps aku g penang..so,ngan hati ngan berat aku beli nasi ayam..ABC..ayam panggang..did I mention ayam dua kali?? haha
nmpk sgt kecewa smpai xperasan aku beli lagik ayam..dah terbiase..hehe..perasan pn pas sampai bilik mase nak makan..naikla kolesterol aku nnt..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...