http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, December 11, 2009

HOCKEY PENANG INTERNATIONAL TOURNAMENT

selepas 2migu aku dah dapat makan burger prosperity McD after beratur panjang n rase nak marah kak yg kat kaunter mcD 2..lembap gilos..thanx tikah teman g perhabes duet..
selepas 2 migu miss my home,akhirnye dapat chance nak g penang..walaupun penang not my home,coz my house at kulim,kedah..tp jiwa aku lebih ke penang..dapat g penang dah rase dekat umah..lalu umah aku tepi highway 2 nanti.taman aku la tapi..aku akan bertolak ke penang esok pagi..awal2 mmg xmau g,tp aku tgh surgery posting n aku pun dah lama xbalik..g je la main..mane tau dpt jmpe pak menakan aku- nor saiful zaini (ex-pemain hoki kebangsaan,sekarang ni jadi coach kebangsaan daa)..
game hoki untuk kami HOCKEY PENANG INTERNATIONAL TOURNAMENT ni tiap2 tahun ade..tapi tahun ni merase gak join..dulu g sebagai paramedic..sekarang main plak..games ni nak catat rekod dlm guiness book..cayalah..game tanpa henti..
ok,aku malas nak tulis panjang..nnt aku akan upload gmbr pas balik dr sane yer..see u in penang...
P/s: hati beropol-ropol

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...