http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, December 28, 2009

How Dare U!!!

today 1st day of ortho posting..cam biase ade briefing la sblum start..aku ngan semangat dah iron baju,white coat mlm sebelum 2 lagik..haha..MySpace kul 3 br tido pastu bgun pg terkejut igtkn dah lmbat..haha..rupenye awal lagik..hampeh tul...MySpace
dahla meeting tukar tmpt penat je aku berkejar g DK5 rupenye kat department je;berpeluh2 aku pagi tadi..cair make-up akuMySpace
ngan beg putih baru aku..semangat x??MySpace
AKU DAH AGAK DAH!! MySpace aku still kat team OORU..like da last time..supervisor je laen.team yg paling ramai patient n kami akan tawaf satu HUSM mase ward round pagi..bersiap sedia ngan kasut yg selesa..(time to buy a new shoes??)~ alasanMySpace
pastu dicongak,tmbh,tolak setiap sorg team OORU kena cover 3 patient sorg untuk our 1st day..kire skit je 2..18 org je..tunggu la pas ni myb sampai berpuluh2~~ terbayang mase oncall dl sampai doc xsempat review patient n kami yg kena buat POP kat patient -all his limbs..ngan U-slab la, full length la (jenis2 application POP). POP= plaster of paris (simen tgn,kaki)..bukan simen umah..heheMySpace
bestnye dpt jumpe H.O-h.o yg aku rapat,kebykannye aku kenal last year..doc azean,doc shukri,doc afnan (doc ni siap nak tipu aku lagik..nakal tul..nntla), doc faiz..ade lagik yg aku xjumpe lagik..knal sejak dorg baru je jadi H.O dulu2 (cam dah lama je..hehe)MySpace
patient aku 2org mangsa MVA (kemalangan)..naik moto n melayang cam SUPERMANMySpace
yg xbestnye xleh examine la..berbalut n bersimen cam 2..nak tgok wound pn mase ward round esok je la..sape2 la MO2 OORU ni?hope dorg ni 'cool'.MySpace

ptg plak g main squash ngan echa..dia nak rasmi kasut baru dia..aku nak rasmi kasut br basuh aku..hehe..lame gler xmain..court laen pn kosong..kami je dok main.guess who wins da game??..hehe..
tp akhirnye dua2 stop main bile melecet btw 1st n 2nd finger..what happening??xpernh2 jadi sblum ni mase main..n dua2 org jadik sekali..tp aku lagik teruk.alahai berplasterla jari aku esok.sakit gler kena air..huhu
tapi yang xtahannye ari ni..
MELAMPAU GLER!! MySpace
yg aku nak kate kat mamat ni,jumpe aku n kate "kaksol g ngorat doc 2 (team mamat tersebut), dia xlayan student kan?..budak2 sebelumni cakap (group sebelum kami la kirenye)"MySpace
aku tau je sape yg dimaksudkan mamat ni.."xyah ngorat kot..dah ngorat dah..haha" igt aku ni ape,slumber je suruh ngorat laki..siot tul.nsb la aku ni cool kalo tak dah lame dah kena sepak terajang aku (dah lama pendam ni)MySpaceMySpaceMySpace
mamat: doc H bg kat aina (aina ade gak kat tempat kejadian)
aina: mane leh (dia kan setia pade yg satu)
sampai ati mamat 2 nak bg doc H kat aina..kurang ajar :P (doc H xde kaitan ngan sape2 yerk..kami saje suka-suki..hehe) MySpace
berbalik kat doc yg mamat 2 kate kerek,xlayan student..ke ko dah hilang charming ko membodek?? (ops..beramah mesra )..kat doc ni xdpt ke nak buat magis ko??MySpace
doc ni baik ok..aku dah knal dulu lagik..mmg muka dia serius tp tgok dia senyum ,cute gak (haha..kanda jgn jeles..kanda pn cute..uweeeekk)MySpace
doc ni byk ajar ksol..ambik darah sampai jadi miss dracula..assist dia..ngan dia cam member je..tp tuela ksol xfaham nape ramai kate dia xlayan student..ramai takut nak dekat dia..nak cakap ngan dia pn suruh ksol cakapkan.bukan dia makan org pun..dia baik je..MySpace
sampai rahsia dia pun dia bgtau ksol (bg ksol rahsia la coz hal peribadi)...
dia mmg serius kalo buat keje..xlayan dah org laen..cepat2 abeskan ward work.rasenye dia antara doc yg cepat buat keje..n kalo dah kul 5ptg 2 dah siap sedia nak balik..hehe
harap jgnla kate dia ni kerek,xlayan student..korang ni..dia cool je la..MySpace
dia ialah my "SKANDAL" ..so jgn cakap belakang..haha.MySpace

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...