http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, December 26, 2009

~Suka Duka~


dah abes posting surgery...ari 2 abes klas kul 7pm..gilos tak gilos?? pe lagik pas abes kelas g melantak kat D'Mina..
sedap x korang??korang suruh decide..dahla ksol ni xsuke buat pilihan..hehe
malas nak fikir sebenarnye..
D'Mina dah renovate..byk lampu..makin lawa..makanan still sedap or makin sedap

antara makan n minuman malam 2:

air aina..name xigt..tp sedap cam chew-gum..hehe

chicken cop dorg..sedap kan..makanan aku xsempt tgkp sbb aku abeskan dl..hehe

aina n buku hanis..hehe
CK B n Nazuha

abes je posting surgery aku dpt bengkak kaki tanpa sebab..
doc kate bukan cellulites..doc pun xpasti ape..aku lagik la xtau nape..tetiba je bengkak..merah plak 2..
doc bgla Celebrex tahan sakit..tp aku xmakan lgsg.
.sbb xla skit sgt..aku xmau la bergantung ngan ubat tahan sakit..nnt cam sestgh org yg bergantung ngan pain killer kalo sakit..
celebrex
satu lagik ubat untuk surut swelling..
Prolase..aku xtau ni group ubat pe..tp aku ade la makan gak..surut la gak..
yang meluatnye muka aku ade 'infected'..binatang mane tah kiss aku ni..sampai bengkak..aku buat I&D sndr..hehe..geram aku surut skit bengkak 2..tp still ade lagik..huhu..biler nak surut ni..huhu



g plak aktvt SUNATHON..sunat anak org..hehe..yela tgh cuti sekolah kan..
jumpe plak kembaq aku SOLIHA junior 2nd year nama panggilan pn SOL gak..hehe

SEM BARU AZAM BARU...
haha camla aku masuk sem baru..budak PPSK je ade sem2 ni..aku pun nak gak..aku masuk posting ortho plak..dptla jumpe 'skandal' aku 2..yg aku tau dia dlm team Spine..ermm adakah aku pun perlu masuk team ni??hehe..cam gempak sgt team ni..
wish me luck for my next posting..jgn sakit2 cam tahun lepas..tahun lepas rekod aku tiap2 bulan dtg pkp sbb sakit..tahun ni alhamdulillah imun aku tinggi skit..URTI pun xde mase org laen dok batuk2,sakit tekak mase H1N1 2..harap tahun ni berjalan ngan baik..CAIYOK!!


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...