http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, January 26, 2010

Ape Kes??!!

aku dpt msg kate ade meeting sukad malam ni..kul 8pm kat dwn nurani..jauhnye..malasnye..
tp sebab ni kali pertama meeting so aku pun nak tau progress sukad taun ni slps perpecahan murni nurani..camne la agaknye hasilnye??

aku lewt skit g..makan dulu..hehe..n berjalan kaki seorang diri ke nurani..xpe,petg tadi kan ujan so arini xexercise..so kena berjalan cepat2 skit..lgpun takut ujan tgh jalan..
sampai2 dewan..aku confius xde bising2 pun..aku turun balik..
pastu berjalan2 skit,aku rase cam nak cek balik btul ke ade meeting ni??
aku jengok skit..rupenye kat cerok sane dorang meeting..
pelik gak..nape skit je wakil sukad..kapten2 nye??

dan paling pelik susunan kerusi n meja meeting ni..BERCERAMUK..alahai..meeting ke tmpt lepak2 ni?? aku xkisah sgt myb dorang nak buat suasana santai kot..santai r sangat..

dorang certala sal FASA 1 SUKAD..ade 2 sesi..maksudnye yang minggu ni n minggu depan..
aku nyer boling fasa 2..bile dia nak cakap??
pastu Alex dah bg jadual n list nama untuk pemain fasa 1..
aku makin blur..fasa 2 xde jadual lagik...
ok,xpela..myb sbb aku puyer buat kat cni..so xkesah sgt..lgpun main 1 game je..

pastu shahrul taye sal penempatan..penting soalan ni..sbb sll budak laki dok merempat kat surau2 desa sane..pompuan sll dpt saujana la..
wakil sukad kate..myb dapt..tapi xkonfirm lagik..aku TERKEJUT r..lagik 2 ari nak g..penempatan xcomfirm lagik?? wei,sianla kat atlet..penat main pastu tempat tinggal merempat je.. shahrul suruh taye RST..aku nmpk ke';cenggangan; budak2 incharge sukad..haha..nak tergelak aku tgok
RST= restu,saujana,tekun tau
biasenye suruh desa kol taye RST ade tmpt kosong ke tak..shahrul mmg selalu incharge bhgian sukan..so dia mmg pakar bab2 ni..no doubt!!
so,junior2 sila la taye org yang lama yang pernah incharge sukad sblum ni..and meeting kalo leh mintala sorang wakil pengurusan desa datang sekali..kalo ade masalah boleh taye..
tadi budak2 incharge sukad budak baru,kapten2 pun ramai muka baru..so tau korang mmg blur..
taye kshiken (sekarang kat HEP) pun leh..dia org lame yang incharge sukad dari dulu..

itu penempatan..duet baju pun xkutip lagik rupenye..bile la nak kutip..2 ari nak g dah..masa dah suntuk

aku?? xde function pun kat meeting 2..aku rase cam pemerhati bebas untuk meeting 2..aku sememangnye xyah pun datang jauh2 dr murni.. sbb xde kaitan langsung aku ngan game fasa 1..aku sgt2 pelik kenapa aku dpt msg suruh g??
aku pun mem'blah' kan diri sebelum aku membebel kat budak2 2..aiyoo..kalo aku meletup penat dorang nak dgr aku membebel..xdgr lagik ksol mengeluarkan kata2..
nak balik murni,jumpe geng ajai..dorang xg sbb igt meeting untuk fasa 1 miggu 1 je..pelik..sms xcukup information ke?? kapten yang kena dtg xdtg, aku yang xpayah datang ni gatai plak dorang suruh datang..

and nasihat kepada adik2..sila TEGAS skit..and berorganizer skit..kenal kapten2 yang ade (mmg byk)..sila selesaikan benda2 penting dulu..tayela pada yang pakar..

sbb mood aku baik malam ni..ati aku xmengamuk..lagipun cuaca sejuk je..ati aku pun sejuk..and lagik sejuk sbb dpt tatap muka dia mase meeting tadi (sekejap je pun)..aku pun jadi COOL..

laen kali ade meeting,ajak aku xde kaitan kang,ade yang akan kena..ksol bg chance sbb korang masih baru je..
dah nak sambung studi..exercise g nurani dh cukup untuk ari ni..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...