http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, January 28, 2010

Mari pergi mengundi (USM Kampus Kesihatan)

credit to google

arini suma IPTA akan ade proses membuang undi (buang jgn xbuang..haha)..selepas sesi penamaan calon n proses menabur janji dari bilik ke bilik berlaku..supaya mengundi calon mereka.siap dua kali plak 2 datang..xcukup ngan tue siap msg lagik..hehe..caiyok..

untuk USM KAMPUS KESIHATAN,untuk kerusi UMUM ade dua calon~~Jazimah and Shahiza..sorg medic 4 n sorang sains sukan 2..dua org yang mewakili pihak masing2 (wpun kat kampus kelantan tak nmpk sgt ke-PRO-an nye) tp kalo tgok wakilnye nampakla.
untuk school aku (medic) 2calon tapi of course menang tanpa bertanding untuk dua kerusi..
dental..xyah cakap ape la..selalu ade wakil tersendiri yang telah ditetapkan
PPSK..agak sengit sbb ade 4 org..dan gempaknye ade sorang budak 1st year..xpernh aku rase budak 1st year masuk bertanding..takpe,bgus gak dia bersemnagat nak memimpin ngan politik kampus ni..

harap2 tahun ni xjadi cam tahun lepas yang ade flyer2 yang mengutuk pihak lawan n saling mengutuk..buat apela kutuk sesama manuasia..dah2la 2..yang aku igt tahun lepas siap longgok surat layang depan pintu calon..ape kes?? (kawan baik aku n makcik cleaner plak yang kena kutip)..tp tahun ni xde dgr benda2 busuk la..harap suma bertanding secara sihat~~

so,sila membuang undi anda di dewan nurani or murni~~sila pilih calon yang comel n hensem (ops!!) ade ke?? aku dah buat pilihan dr awal..cuma kena buang undi untuk 1 jela..sbb medical school dah menang tnpa bertanding..
jalankan tanggungjawab anda sebagai penggundi..kalo x mengundi kena dpt surat dr dekan (so,baik g undi..pergi je nak undi rosak pun xpe~~haha..nasihat xbagus tul dr senior anda..sila jgn ikut..haha)

good luck buat calon-calon and jika terpilih sila gak menjalankan tanggungjawab anda melayan kerenah permintaan pelajar n buat janji2 manis anda (oncall mase manisfeto..so xdgr)~~ops xpernh pun g dgr..alasan tul

JOM!! nak g dewan murni..kena bawa IC ke kad matrix yerk??ambo lupe sekejap..bwk dua2 je..tick calon anda dan BLAH!!

calon pilihan yang saya rase akan menang: **** (xsemestinye yang saya vote..sila jgn salah faham..haha)
keputusan akan dipostkan..jgn riso..hehe

sekian, dari saya dari USM kampus kesihatan
balik semula ke kampus induk..
(poyo tul) :)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...