http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, January 28, 2010

Gud Luck for SUKAD!!


buat pemain yang wakil MURNI NURANI..ops kami dah berpecah
wakil NURANI n MURNI yer sekarang
yang akan bertolak malam ni ke USM penang

GUD LUCK!!
sila kekalkan kejuaraan..
yang pernah dpt EMAS (sila kekalkan) specially untuk Hoki Wanita
..tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi (jgn ade kontroversi lagik tahun ni)..

pingat emas dalam genggaman SUKAD 09
sedihnye..xdpt g bermain..sbb ade exam..huhu..hanya doa dr jauh je

kalo g sane cuma 3ari tp cam happy seminggu..bcoz I LIKE PENANG!! haha..leh lupakan sekejap all my medical stuff..n enjoy being in penang..tp sbb memikirkan sal that exam..terpakse menarik diri untuk main hoki minggu ni..huhu..sori haida (my kapten hoki), kak syara (my manager)..mmg nak sgt main..nak tutup mulut org2 yang kate kita xlayah menang tahun lepas 2..xdela aksi superman aku tahun ni..hehe..
gmbr last year..ade pemain still sama taun ni
EMAS lelaki n wanita SUKAD 09
untuk Boling Wanita gak..(tp kat kelantan je la fasa 2)..ingatan untuk diri sendiri (boling je yang aku masuk taun ni)~~ xstart praktis lagik sbb exam..huhu..idamkan EMAS lagik

ni tmpt pertandingan..aku xminat sgt lawan sini,lane dia licin sgt..tp kena try adapt dat lanes..ni bukan gmbr aku lawan sukad..jagok sgt..hehe

ahh,rindu tuff penang,nasi kandar,saujana,makanan murah, cafe aman damai, karok, BJ,shopping..benda yang xleh tinggal kalo aku g penang..


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...