http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, January 28, 2010

Sedih..

sbb xleh g PENANG untuk sukad..huhu..
nape ksol xmain?? bukan xmau main, sbb ade EXAM!!
my End posting exam plak 2..ortho plak 2..ngan dr Emil plak 2 (again!!)..that;s mean dat I've to improve more than last year (kalo dia igt aku,keterukan aku dl..)

selalu kalo aku g sukad,ade org akan teman aku sebelum naik bas..happy sgt..
kalo dia plak g sukad (laen dr aku)..aku plak teman dia..
tapi 2 suma dah berlalu..I really miss him and her..

nak g SUKAD!!! (jiwa aku menjerit kesedihan sbb xdpt main)..and sedih bace ape pun xigt untuk exam ni..makin byk xbace..

doakan saya untuk exam ortho ni (high risk to fail)..bgla lulus long case n MCQ.

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...