http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, January 17, 2010

Miss In Action

aku asyik xbtul je weekend ni..haha..camla selalu betoi..hehe..
ari jumaat dahla bagun lewat..arini pun bangun lewat gak..bile nak taubat ni??

ari jumaat bangun pun ecah kejut sampai nak runtuh pintu aku kalo dia ketuk...dia ketuk aku tau sape kat pintu..ngan mamainye..dia dah siap pakai baju sport..kami ade friendly match ngan IPKB pagi 2 kat turf lawan hoki..ecah sebenarnye mula2 xmau g..pastu dia g plak..aku ngan mamainye,aku kate aku xg..bas pun rasenye dah sampai..aku pun br je tido pas subuh sbb aku xleh tido myb sbb letih sgt..
pas solat isyak aku sibuk mengemas bilik..sll ari mengemas aku yg WAJIB adalah ari JUMAAT (member aku sll tau ari jumaat pagi mst aku akan kemas bilik..n dorang akan lepak pas tgh ari n ptg pas pasar sambil tgok movie)..tp sbb ade match esoknye..mst xsempat kemas bilik so aku buat awl..ngan gagahnye aku alehkan rak buku aku (seorang ok)..sgtla gagah ari baru rase kesannye..COSTOCONDRITIS aku dtg balik sbb buat keje berat..almari baju xkan aku nak ubah sbb baju penuh..xsanggup nak angkat..TIQAH kaksol ubah lagik kedudukan bilik ksol
aku sgt cerewet kalo kedudukan bilik aku ni xberubah..cpt boring..mstla nak ubah meja ke..ape ke..asal nmpk laen.kedudukan skrg aku 1st nak try..next post aku tunjuk design bilik aku yer..haha..takpun maila melawat bilik aku bw certa..hehe..hrp2 pas dah ubah adela mood nak study dtg.

..ps dah penat,berpeluh2..berkalori aku ilang kemas bilik aku yg byk barang ni..pastu xleh tido..sambil 2 tgok certa korea reliati TV sampaila subuh (xperasan pun dah subuh)..tido2 tgok dah kul 8..ngan aku sgt mengantuk n rs xlarat nak mengangkat kaki g..tp match hoki 2 kami menang!! tahniah..DORANGla aku xg..hehe

arini..aku bgun lewat lagik..sepanjang ari rase xsedap ati je..rupenye aku onkol arini..pagi aku xgla..malam aku g yer setelah aku tau rupenye aku onkol..aku igt miggu dpn..hehe..
siap g makan kat DKLASIK lagik mase onkol sbb doc suruh stay untuk buat CMR..suruh kami g mane2 dulu sbb nak buat CMR kat adik 2 kul 12..
aaina ngan excitednye dah pandai buat POP..hehe..rendam sampai ilang buih tau..hehe..pastu ade lebih satu,cam sayang sbb dah rendam xguna..aku suruh buat kat aku..pastu aku fikir balik nnt nak tanggal tak ke kena guna benda saw 2??ade ke kat A&E..nnt tak pasal2 plak kena cari benda alah 2 sbb nak solat,nnt nak mandi,xkan nak pakai sampai esok mengusung tgn batu..so,membazir je la..
n satu patient last 2...jadi kes polis..tak perlu kot nak certa kat cni..

tp onkol malam ni.xramai patient..xbest lgsg.tp tadi ade patient menarik..ade RA.ade sign plak 2..first time aku tgok..menarik..rugi sape yg balik awl 2..hehe.aku still sakit belakang cam ade scoliosis plak..haha..suka mendiagnose diri sndr..n tgn tergeliat aku still sakit kalo buat certain movement..tp aku still gatai mau turun main gak..haha..
oklah dah kul 2 dahni..esok comfirm akan bgun lewat ni..baik aku iron baju siap2 skrg..nnt xkelam kabut..esok leh pakai benda baru..lalalala..ade la benda 2..

2 comments:

  1. okay okay nanti saya dtg melawat k..haisyh..study ksol..fokus fokus..(haha..saya pn hilang fokus lg neh)

    ReplyDelete
  2. hehe..bilik dah semak balik..tp mood nak study xsampai2 lagik..haha

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...