http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, January 31, 2010

Sila Jgn Bace kalo xberkaitan ngan anda...

Memori Donut Kiwi Big Apple Part 3 (currently)

TOK!! TOK!! (pintu bilik aku diketuk)
dibuka oleh ku..sape lagik nak buka (aku dok bilik single..so aku jela yang buka)
kak,ade donut..nak??
nyum..nyum..
ade kiwi x?? (fav aku 2)
xdela kak..ade mocha,choc...bla..bla.. (malas ambik tau)
ala..xde kiwi ke??huhu..xpela ambik yang itula..mocha ke cappacino tah..aku xigt
sedap tp krim dia byk sgt..cam nak termuntah balik je aku makan..

Memori Donut Kiwi Big Apple Part 1
tapi KIWI ttp di hatiku (kalo nak pujuk aku, bg aku donut kiwi,aku akan tersenyum lebar..haha)

haha..ayat xleh blah..mst kalo aaina bace mst dia menyampah kat aku
aku sll berbangga sbb aku suka kiwi big apple..dia plak mati2 membantah n boikot kiwi..siap ajak plak zue,ngan bebudak ni jgn suka kiwi (wpun aku tau zue suka kan kiwi..kan..kan..)
cuma depan aku dorang kutuk2 kiwi aku..
haha..wpun berbagai tomahan kat kiwi..aku TETAP SUKA KIWI..
kalo beli byk2 big apple (lagik murah)..kalo KIWI mst aku puyer..kalo aku puyer mst KIWI..hehe

KIWI BIG APPLE gak pengikat ke'mesra'an kami kan..haha..bukan ngan my geng je
ngan budak laen gak
kalo dorg buat delivery mst aku taye sal kiwi..and kiwi la bakal abes dulu (tgok ramai suka kiwi..wpun geng aku cakap aku la pelik suka kiwi)..rupenye aku bukan pelik
aku siap promote KIWI BIG APPLE ni kat sorang skandal aku ni..nama terpakse dirahsiakan..ehem..ehem..(untuk menjaga banyak pihak)..haha

Memori Donut Kiwi Big Apple Part 2
M je la nama dia yerk..i really miss him..miss my scandalous life of USMKK yang x elite pun (ciplak ayat Gossip Girl)
kiwi ni byk jadi penghubung kami..hehe (chewah)..sori kalo ade yang termuntah

semalam beberapa jam aku dok msg dia sbb teringat kat KIWI..senang panggil dia mamat kiwi la..haha
nape aku msg?? (aku xsuka msg..rugi kredit)..sbb tenet xde..camne nak YM kan..haha..
mamat kiwi ni pun rindu kat aku rupenye..haha (perasan)
msg cam lama xjumpe wpun 1 kampus ..but seriously mmg lama xjumpe mamat kiwi ni..sem lps sekali je bertembung..bertembung je bukan sembang..
lame dah xsembang2, lunch sekali, dinner sekali ( yang terkantoi ngan zue n aaina...kan aleya kan..haha) ~~ aleya n yas thanx for cover it for me..but terkantoi ngan tomyam..haha
(org yang xberkaitan mst xtau..haha)

Memori Donut Kiwi Big Apple Part 3 (currently)
pepun aku msg dia sampai mlm (sambil study ok..xtido tau..aktif skit otak aku ni sambil baca n msg)..haha..yeyo je aku ni
ops!! br perasan aku xbalas msg dia..sbb aku tertido pas makan mlm semalam..haha..
sori yer mamat kiwi..
selamat cepat sembuh~~ dia br pas operation..dahla msg dah lame pastu br aku tau dia kat umah (ampeh tul)..igt still kat kelantan..
sila tunaikan janji mu wahai mamat kiwi

cam xsesuai je dia ngan mamat kiwi..jejaka kiwi la..
sila tukar sndr perkataan di atas dr mamat kiwi ke jejaka kiwi sendiri..malas nak padam..haha

kan aku kate jgn bace..gatai tul nak bace..sila..sila..kan xfaham kan?? kan..haha.. (@_@)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...