http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, January 10, 2010

Sorry to say it..

baru balik dr 'double date' (jgn percaya..hehe)..keluar ngan acap,baiti and nuar (junior aku suma ni) main boling tapi nuar g cari gula..kelakar tul..
my performance dis nite average je..byk bola g ke kanan..xleh jadi ni..selasa ni dah lawan..aku pun bakal usha sape2 yg leh jadi pelapis mase pertandingan nnt..harap2 ade bakat2 yg leh digilap n diketengahkan untuk sukad boling nnt..

pastu g makan ke telipot..actually aku first time knal nuar & ni tempat rekemen oleh dia..tomyam dia not bad.pedas n byk lauk..n ramai plak aku jum
pe budak USM kat situ..port biase budak USM kot.
kami suma org johor (haha..aku belah mak je la..)..puyerla sembang2 hal2 desa..dah lama xtau hal desa sejak aku low-profile sekarang ni, and xterlibat dah ngan organisasi desa.
byk khabar yg xsedap di dgr..
  • xde elaun untuk pemain sukad kec yg masuk separuh akhir..kirenye xde la RM30 yg selalu kite dpt kalo keluar bermain untuk sukad xkira menang atau kalah..kire g sane (bg yg xmasuk separuh akhir..xde duet makan)..kalo betul mmg xaci la..kami sanggup skip kelas (sehari) main untuk desa..pastu dpt penat je (wpn mmg suka nak main)..still kena dpt penghargaan
  • TOT- suma wakil adalah atlet..maksudnye yg urus khemah atlet,yg hias khemah atlet,maskot atlet..yg paling SENTAP sekali...sorry kepada kwn2 sekelian...dorang kate tahun ni xde CHEERLEADER..WTH!!!..kalo btul xde,mmg xsemangatla atlet kite nnt..aku look forward nak join cheerleader lagik taun ni..nak kalahkan restu berlagak 2..kalo xde cheer..kalah tanpa bertanding r..tikah,sedihla camni
  • de gak org xdpt elaun taun lps main..so kepada kapten2 sukad or urusetia ape2..kalo ade claim or elaun sila bg kat anak buah..jgn makan sndr plak..
  • KAYU API!! itu nama stick hoki kitaorg..sbb leh buang jd unggun api je..sekarang suma pakai stick sintetik..kite dok atas dia pun xpatah..ni kayu zaman tok kaduk dah yg kami pakai..bertahun minta stick baru kat desa..xpernh dpt..senior2 yg dah keluar lagik..haida,sila buat surat bg kat exco sukan untuk minta stick hoki baru
ape lagik tah sembang tadi..byk gak sal desa (dorg suma ni org kuat desa skrg)..terase makin tua aku di kalangan junior2 aku ni..haha

and kejadian ari khamis di padang hoki,ksol minta maaf..buat org lama dlm hoki mungkin dah biase berperang mulut mase main..tp junior2 jgn takut..ni dibuat mase main je..luar permainan we r COOL..
bukan pe,aku mase 2 terkejut sbb juli bagi bola kat aku..aku mmg xbersedia n sbb aku dok dekat ngan juli..dia bg aku..n of course aku pn stop bola ngan refleks terkejut la tmbh plak mase terkejut 2 tempat aku berdiri xde rumput n a bit licin..pastu ade minah (Miss A)ni tetiba marah aku..pastu aku cakapla licin..igtkan dah stop mase kat situ..tetiba Miss A ni ungkit balik sal kemarahan dia mase pesta hoki penang ari.."nak jadi cam T**** la 2" ..hello!! dia ungkit balik plak..bukan dah cool sal 2 ke.tue hal lepas dah..pastu aku ngan anginnye aku marah dia balik(still dlm game mase ni..n mata masing2 suma kat bola..dia kat belakang aku..so cakap xtgok la)..aku pun xpasti aku marah aper (amnesia sekejap)..pastu Miss A nak cool kan balik..aku ngan xcool lagik "ape igt ko sorang je leh marah??!! ksol pn leh" (ambik ko..sori yer Miss A)..aku mmg angin gler mase 2 terlepas dah suma mase 2..sori yer suma..
tapi mase igt balik cam nak tergelak..yela aku jenis yg COOL je..tetiba aku marah mst ramai terkejut..(lava aku dah membuak)..tetiba plak klimaks mase 2..

and sori lagik sekali buat haida n pemain hoki laen,ksol xdpt join korang sukad ujung bulan ni..ksol ade exam ortho..kalo posting ringan xpe je..cam tahun lps exam optal je (nak kate ringan ade viva plak 2..tp leh praktis mata kat suma pemain mase kat penang)..wpun aku g exam ngan tangan berbalut selepas membuat aksi SUPERMAN mase final hoki..nsb baik emas..kalo tak..tak berbaloi..tp bersusah payah nak sampai final sbb turun naik mahkamah sukan (cece..kapten aku je)..sbb ade hal macam2 mase 2..ngan sedihnye (aku sedih gak sbb performance aku mase 2 sgt teruk,nsb baek mase final aku dpt semangat baru..smpai koyak rabak seluar aku..haha)..too much memory in hockey (sukan paling lama aku join mase kat usmkk)

pepun sorry atas berita2 di atas yg xsedap didgr tmbh2 xde cheer untuk TOT!!(kalo btul la ngan nuar certa tadi)..ngan minta maaf yer suma

2 comments:

  1. alaaaa...xbest nye..xsemngat da la klw ttbe die pn buat jugak..ni mesti sbb kes 2 desa la neh...haisyyhh..argh!!!

    ReplyDelete
  2. tau xpe..dorg nak save bajet kot..antara atlet je..huhu..duet kite dorg buat ape la..semngat nak join xde peluang plak..huhu

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...