http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, January 09, 2010

FRUST?? :P

B4 This I have mention about a hansome guy wear a new specs (at FB)..sape dia cubala teka..sebelum ni dia xpakai spek pn..tp mmg smartla bile dia pakai spek
tetiba nmpk dia kat depan tingkap aku..kalo dah dok depan tingkap aku biaselah USHA la..rezeki jgn ditolak.pandangan pertama adalah rezeki(haha)..
tp kalo dah tugu kat blok pompuan terang menerangla dia mmg tugu pompuan kat blok depan aku ni..
sekali turun minah ni (sori xdpt cam sape minah 2)..
dan paling menariknye
laki ini tolong bukakan pintu kerta untuk pompuan ni...SWEETnye!!!!
walaupun sedikit kecewa gak sbb laki 2 dah berpuyer..haha
tp paling kecewa bile la aku nak ade seseorg yang nak tolong bukakan pintu untuk aku...huhu
aku masih menunggu....

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...