http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, January 05, 2010

What A Day!!

pagik2 lagik dpt msg kate Prof F suruh mai wad sekarang gak..kelam kabut aku..cepat2 bersiap..
and
impian nak jadi gadis ayu (kononnye)..tak jadi sbb pagi2 dah cakap HELLO!! (kuat tul mase 2) depan my 'skandal' plak 2..sampai dia toleh kat aku..yela adrenaline aku tgh merembes keluar byk sbb berkejar nak g wad round..alamak MALUNYE!!! (malunye nak jumpe dia)

tp bile sampai kat bangunan hosp aku xtaula dorg round kat ne..so aku tugu je kat 4s.sememangnye akan round kat situ gak..puyerla lame tugu..sampai aku dah clerk abes sorg patient n beramah mesra sal cucu la,family dia..pakcik 2 pun riso kot2 aku tertinggal kelas sbb student laen xde..padahal aku yg tertinggal (hehe)..tunggu puyer tunggu dtg gak OORU TEAM..
mstla cuak gak sbb prof F ade..isk,rase dia makin scary tahun ni..
kat klinik plak..'if U don't know please quit' mase dia soal sal rare case kat klinik td..aku yg kat belakang mmg terperanjat la bile dia cakap cam 2..rupenye ade senior jawab something..myb salah,so he very irritated wif that answer..
aku mmg xjawab soa prof ni bukan takut salah..kalo senyum pun dia marah..TAKUT!!..ade yg dah kena..so aku mmg berhati2 depan Prof ni..nsbla doc laen supervisor aku so leh aku g masuk klinik supervisor aku..jawab xbtul pun xpe..balik dr klinik plak..g makan..balik bilik..tgh syok layan certa (xsedar diri) sambil mase nota untuk ptg ni (peripheral nerve exam) ~~bace tau..dpt msg kate kelas diawalkan..MAK AIH!!kelam kabot lagik..aku solat trus berkejar g department..pastu bilik kena guna..berkejar plak g DK5 plak (buat kat sane plak)..
pastu nak kate faham 100 % kelas td..xsampai la (sori)~~ silap sendiri la ,anatomy xhafal..but kalo buat test 2 leh la..tp bab2 muscle mmg dah lupe..sori..mengaku kesilapan sndr..
ade yg faham gler gak..siap tido dlm kelas..gambar dorg yg kusyuk 2..hehe

gmbar azizi rase dah pernh letak..kantoi tido (so,tak heran)..gmbr Ghani..haha..padan muka ko,kira jerawat ksol yer..biarla ksol nak menggatal ngan sape pun..ape ko peduli..hehe..kan kanda kan.. (unedited pict~xsempat nak edit)

gmbr modi pun ade..kalo tak pali pun tido sekali..leh dpt 4 jejaka melayu kusyuk dengar kuliah..hehe

leh plak korang tegur sal JERAWAT aku yer..nak buat camne jari ni 'gatal' sgt..bukan ksol menggatal..siap kira lagik..xtahan tul..2la kulit cerah,segala jerawat suma nmpk..DOC H xkawen lagik (sila rujuk post sebalum ni sape doc H)..biar btul..aku terkonfius sebentar mase ghani cakap benda ni??sbb setahu aku doc H siap mention kat aku anak dia demam..xkanla anak kucing dia plak demam..isk2..aiman plak siap cakap bini dia MO A&E (yg ni aku xtau)..tp sal doc H tak kawen lagik 2 mmg xbetul la wahai Ghani..terimala kenyataan INI!!..xkan ko nak berebut ngan ksol plak..CK B..haha...

pas abes kelas disebabkan nak cover patient yg xlawat pagi td..g la wad 2 zamrud..aleh2 patient xde kat katil,folder n X-ray dia pun xde..GERAMNYE!!..ni yg memusnahkan semangat aku ni..so pe lagik BALIK BILIK..tulis BLOG..

malam ni onkol plak..so tak tau la jadi ape..harap dpt buat benda berguna n xbazir mase..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...