http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, January 22, 2010

terlalu berharap

jgn terlalu berharap..and bile dah tak tercapai..rase sedih..aku benci perasaan 2..plan camni,camtu..aleh2 xjadi..mmg rase depress sgt

aaina br je kol aku..aaina bestfrenz aku yang selalu je kol aku..diakan dah keje,tp dulu pun dia yang rajin kol aku..hehe..

dia kol dia nak mai kelantan..membeli belah katanye..tapi 1 ari je..huhu..ajak aku sekali..insyaallah kalo aku free aku ikut sekali..shopping mstla xakan dilepaskan.hehe..lgpun ngan mak dia..aku dah kenal mak dia mse stay umah aaina dulu..ngan family dia kat johor pun aku dah kenal (aku idup menumpang..cam xde family mase ari raya haji ari 2)

tapi xmau berharap sgt..mane tau xjadi..lagik pedih ati ni..

aku baru je balik (xla baru ..2jam yang lalu) dr friendly match ngan bakal cikgu kat turf tadi..minggu lps yang aku tido lwt n xg pun..kami menang 1-0 mase 2..so,kami dtg ngan rase leh menang la..sbb ade harapan menang kalo ikut minggu lps..aku cam biase main half kanan

ahh...penat gler..bukan penat kejar bola sgt..penat tugu bola..tp bile dpt bola xdpt chance plak or terlepas..geram tul..dorang more belah kiri, so byk bola ke sana..aku byk kali kosong,tp xdpt bola..huhu..sore aku panggil xkuat kot..

last..kami kalah 1-0..tp mmg bernasib baik sbb dr byk2 dorang serang dpt 1 je..mmg serang byk kali tadi...sian defense kami..pihak lawan de sorang terer gler..berpa kali aku cuba tackle dia (bukan mengorat yer)..tak dpt..cuma ade sekali je dpt..geram tul.. plater state t'ganu rupenye..ade sorang lagik player state gak..negeri ape..aku xtau..tp dorang main mmg stop bola kat citu gak berhenti..aku pun kadang2 bola melantun2 gak..ade peluang xguna plak..isk ape aku ni..tp mmg suma emo dah tadi..biasela buat sesetgh 2..kapten pun dah buka mulut tadi..mgkin mood aku arini baek (sbb xde klas).. emo aku cool cam biase..tp benci pada diri sndr gak..apela aku ni..dan jgn terlalu berharap kemenangan yg xpasti

esok korang gud luck yer..aku xturun main esok sbb onkol..malasnye onkol mase cuti..harap2 xbyk kes..suma sila dok kat umah diam2..xyah keluar..xde mangsa kecederaan..hehe..

P/S: aku sgt malas nak study ortho..kenapa??!!..benci lagik pada diri sndr yang xberubah-ubah..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...