http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, February 06, 2010

Bangun awal..again..OPTHAL coming


sejak nak exam ortho..aku sokmo tido awal n bangun awal
ni pas exam pun aku still bangun awal...cuti la ari ni
nak tido balik xleh kot..bgun buka FB, update blog..
baru je keluarkan file untuk opthal posting..

byknye tutorial stp petang..ni yang aku lmh ni..
mase baek untuk tido adalah mase ZUHUR..
posting ni xla berat tp tutor dia yang byk..balik2 bilik dah letih..
letih badan n otak..mata pun same
kena cek mata org je..bhgn laen kami xcek pun
oncall pun ade..(leceh)..tp xla oncall cam posting laen..
sbb penyelaras posting untuk tahun ni dah ubah..so aku xtau ade ke perubahan untuk sekarang..
yang penting buku log..aku suka colour2 ni..hehe

tahun lepas ade mcq,viva,osce,short case..
tahun ni kate xde dah viva..btui ke??
igt lagik tahun lps dtg exam ngan tgn berbalut pas aksi superman aku kat induk mase main hoki..pastu mase exam kena plak exam mata kanan makcik 2..of course kena guna tgn kanan berbalut 2..isk..isk..
siap kena perli sbb pakai contact lens mase exam viva..siap ade soalan..what most common cause teenage come to opthal clinic..mstlah jwpn nye contact lens..haha..awk pun pakai contact lens kan? (ambik ko..bile doc yang cakap cam 2..)..muhahaha..
sbb aku malas nak buka spek mase pakai optalmoscope (sbb kalo buka spek mmg gelap tul dunia aku ni)..2la aku pakai contact lens mase posting ni..colour gray plak 2..kan nmpk giler..haha..
aku pun pernh jadi pesakit kat klinik opthal sal contact lens gak..haha..tapi tak serik,still pakai gak tp jarang2 kalo nak bergaya je.n mase main.haha..sbb menuntut mase gak,kena bangun pagi2 nak pasang mata baru..hehe.2la skrg malas skit..lagik pun dah de spek baru..pakai spek 2 la..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...