http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, February 06, 2010

Berita Hari Ini

gmbr dr google

sejak kes LIWAT (sape x tau liwat 2 ape..g cari kamus.. 18SX xdicertakan di sini..ok)
Datuk Seri Anwar Ibrahim & bekas pembantu khasnya, Mohd Saiful Bukhari Azlan masuk mahkamah..suma berta kat surat khabar ade kes dorang..
lps exam ari 2 siap lepak2 ngan member kat bilik TV bace paper n mengumpat sal kes 2..haha
lawak siot..kalo tgok tajuk2 dorang letak dlm paper..haha
sape yang betul ah?? (aku ade pilihan aku sendiri)..tak kira la korang sokong sape..suma ade pendapat aku sndr
suma adalah politik..
yang paling jijiknye..dlm kes ni..bahan2 bukti adalah benda2 yang xbernyawa seperti..tilam..igt lagik mase kes ni siap tilam diangkut masuk mahkamah..
budak2 yang dengar perkataan liwat...mst taye liwat 2 ape?? alamak camne yerk nak terang..aiyoo
ade kes yang Datuk Anwar kena tumbuk..siap mata lebam2 g court..sian tul..
mase 2 kes penyalahgunaan kuasa..

igt lagik mase kes ni hangat dulu..mase datuk Anwar kena tangkap..mmg topik bualan mase sembang kat kampung..ade 2 pihak plak 2..haha..aku suka cari pendengar je kalo org tua bercakap..
and my pakcik ~ex hockey player malaysia (pensyarah kat UPM same tmpat ngan Nur Izzah) kate muka aku cam Nur Izzah (anak datuk Anwar)..bangga siot aku mase 2..haha

Anwar merupakan satu-satunya warga Malaysia yang pernah tersenarai di dalam 100 orang yang katakan paling berpengaruh di dunia oleh majalah Time iaitu pada 2008.

Setelah menjalani tempoh larangan berpolitik, Anwar telah berjaya memenangi kerusi Parlimen Permatang Pauh pada pilihan raya kecil 26 Ogos 2008. Beliau menang dengan majoriti lebih 15 ribu undi, menewaskan calon BN yang juga ADUN Seberang Jaya, Arif Shah Omar Shah dan calon AKIM Hanafi Mamat.(byk 2)

permatang pauh mmg dkt gler ngan tmpat aku dok skrg..kalo time mengundi..aduhai..jam gler jalan 2..

aku xpro mane2 parti..and aku xsah untuk mengundi lagik sbb xregister nama untuk pengundi (haha..dah berpa tahun dah ni>??)

insyaallah cuti cina g register (kalo igt la..sll xigt pun)

tgok ape kesudahan kisah kaisara (ops..datuk Anwar ngan Saiful)

aku lupe..sbb ape yerk saiful berhenti belajar dulu??kena tendang ke?? (aku loss memory skit kisah hangat hangit dia)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...