http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, February 06, 2010

Simpan ENJOY!!


korang mst excited sbb beberapa ari lagik dah nak cuti..yahooo!!
budak2 U n budak sekolah cuti..
akhirnye aku dpt balik umah setelah 4bulan xbalik..rekod terlama rasenye..hehe..rekod terlama gak aku xkol mak aku..xpe aku tau mak aku dok usha FB aku 2..hehe

tapi ape yang aku buat 2 ari cuti..interposting holidays?? still same cam weekend2 biase..aku xkeluar USM kec depan USM g pasar malam..cam xlogik plak aku rase..cuti terperap kat USM..haha..but believe it!!..dari tadi aku dok mengunyah..bukan lapo tp mulut ni asyik nak makanan..megi dah 1 paket,cococrunch..lapo gak oat la jawabnye..roti pun dah balun gak..

sbb aku simpan enjoy and my $$$ untuk shopping sakan kat penang mase balik nnt..mst ade sale kat sane sempena raya cina..pe lagik..ayah...nak duit..hehe.and rase suma family member aku ade mase cuti ni..best!best!! xsabar nak jumpe Muhaimin yang gendut itu..

cuti ni kawan sek menengah aku akan buat kenduri..kawennye dah bulan 12 ari 2..yang aku xdpt dtg sbb xcuti (budak medic pelik skit cutinye..dan skit je..huhu)..so insyaallah kendurinye 14 hb..n belah akmal (husband Nani) 15hb plak..
gmbr mase Nani tunang..flash trg sgt la..hehe..dayah (pakai baju kelabu..satu geng gak)..rasenye dia bakal menyusul jejak Nani..hehe..

nani n akmal satu sekolah menengah ngan aku..so harap ramai member sek BAdlishah dtg..leh jumpe2..buat Reunion..mst yang laki suma gendut2.haha..

ahhh,xsabar nak balik..sabar..sabar..yang pastinye xde mood tul nak buka buku opthal 2 sbb dok fikir nak balik..


1 comment:

  1. hoit....gambaq aku pun ada...
    cewahhh
    x sabaq nak balik ler tuu

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...