http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, February 20, 2010

Mak

pagi sabtu di bilik beraduku

HPku berbunyi..ngan suara nama pemanggil..MEK..MEK.. (sbb mak bila sbut english jd mek la)..camne la nak set bg keluar org cakap 2 cam melayu skit..hehe
cpt2 capai HP aku atas meje (dgn malasnye)

salam diberi n dibalas
Mak: dah sampai ke?? (kelantan)
aku: dahla..
Mak: sape ambik??
aku: kawan org
Mak: sampai xbg tau
aku: (saje2 lupe)..org dah ltk status kat FB (alasan aku)..muhd xbgtau ke?? (kire ade family aku yang tau aku dah selmat sampai..
Mak:oohhh...tak..
aku: dah ltk dlm FB (mak aku xbuka FB lagik la 2..adek aku je)
Mak: br bgun ke?? g masak..kan ade multi cooker baru..
aku: haha..
Mak: ok..nk taye dah sampai ke blum...senyap je
aku: hehe.. (kn bgtau muhd aku dah sampai laen kali kat FB..saving tul)

yeah,akhirnye aku dah memasak mee tomyam kegemaran ku tadi...rasmi multi cooker aku 2..bertukar tgn dl milik mak aku..skrg mak aku ade yang lagik canggih..aku dpt yang ni..sakinah (adik ke-2) jgn marah,,org dpt cooker ni dulu..haha

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...