http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, February 09, 2010

Mode Bosan


muncung mulutku..bosannye (bukan gmbr ari ni)..saje put gmbr ngan spek baru ~~dah sebulan kot..haha

bosan plak kalo xde klas...huhu (isk..bile aku jadi insaf plak??haha)
menghitung ari nak balik kononnye..terbayang2 nak buat pe balik nnt..haha
list terlalu panjang untuk ditulis..rasenye kalo bw buku balik mst xbace (mmg pun sokmo
gitu..hehe)..bawa buku just nak sedapkan ati..tp mmg xsentuh pun..sentuh mase sampai usm balik mase kemas beg..hehe.

untuk mengisi mase dgn berfaedah (buku oftal jauh dari laptop..alasan)..mengedit gmbr yg tangkap pagi td kat klinik laser.cam-whore ngan spek laser (benda2 yang jarang jumpe).slumber je dpn doc n nurse..perak la katakan budak2 ni..hehe
p/s bukan sebarang spek hitam yer..hehe..colour kuning lagik..

korang tgokla sendiri aksi2 kami...


juara gedik ari ni ~~ Eja dgn mulut ikan-nye..haha

seriusly mase aku tgkp suma gmbr ni,aku xnmpk satu habuk pun..haha..sbb papa ghani(haha) suruh aku tggalkan spek aku (kalo dah tanggal, mmg ghani pun aku xnmpk jelas (stil cam dia..haha)..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...