http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, February 19, 2010

Tidak!!!

aku dah nak balik kelantan ari ni..tolong..ples...sorry..sorry.. (sambung lagu sorry sorry cam dlm blog ni)
reality check...aku still student..perlu kembali pas cuti seminggu...
tapi cuti kali ni mmg berbeza ngan laen
sbb cuti ni jadi cuti yang paling byk aku cedera
jari berplaster..at thenar area juga luka..
oh..tidak
bile fikir balik..yang next week aku ade boling tournament untuk sukad..oh! NO!!
tgn kanan plak yang aku luka (tgn yang sgt2 penting)
start je pas cuti..aku nak bw anak2 buah aku g training..aku plak camni??
dahla ari 2 main,xde mood (xde mood= score pun teruk)
dgn harapan balik umah,ade mood la..tp tetiba tgn camni plak..optalmoscope pun aku sakit nak pegang..nikan pulak bola boling??
ya ALLAH,tolonglah hamba-Mu ini..sembuhkan aku segera n berkatilah setiap perbuatan n pekerjaan yang aku kerjakan..AMIN

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...