http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, February 11, 2010

U-Turn (from Blog Tiqah)~~ worst day of my life

sebab aku xdpt nak sambung certa sal the worst day of my life (10-02-2010)
aku bg sedutan certa tersebut dr sudut pandangan Tikah
tikah,ksol copy n paste certa ko yerk..tanpa ubah 1huruf pun
certa aku aku post stlh selamat sampai nnt..


Happy holiday everyone!
Happy celebrating Gong Xi Fa Cai and Midsem Break.

Either you are heading to east or west, north or south; may you have safe journey.

Tadi supposed untuk hantar KSol (2030) naek bas nak balek Kedah (2200) la, dengan Ali dan Alia.. Tapi kitaorang makan kat KB Mall dulu, sebab Alia sekali nak check mata.. Da la jalan jam teruk, asyik dapat traffic light merah je.. Pastu kat KB Mall pun parking kereta kat basement penuh so parking atas la(2125) .

Nyum2, da lama takmakan A&W (2130).Rindukan root beer dia.dah hadap tak ingat da kat orang lain.. Lantak kau lah burger kalau kau lambat sampai (2137) pun, aku memang nak habeskan root beer dengan ais krim ni dulu..


Tapi kali ni ada dishes baru. Taksure pulak da berapa lama ada kat A&W ni.. Salad dengan sos oren (and sos tu memang sedap kalau kau nak ratah je).. Burger dia pun grilled chicken burger.. *slrrpp*



Aisy, da lambat da naek pergi kat parking kereta, nak heading ke Stesen Bus KB pun kena rempuh jalan yang jam juga.. Sampai kat traffic light dekat dengan tesco (2202) : "Ha, tu bas Mutiara". .Tapi bukan bas KSol kot (untuk masa itu, tapi sebenarnya memang itulah bas KSol kot)

Takpe2 kita tengok kat stesen dulu. Ok ada satu, tapi bukan bas Ksol! Alamak! Pergi tanya kaunter, "Cuba kejar ke Pasir Mas". .Then bermula la acara tekan pedal minyak tanpa henti, habis semua jalan aku lalu, padahal ingat tak ingat je time bagi arahan kat Alia..

Kat satu tempat (kat Tedong ke Salor tah) da salah ambik lane..*Pfffttt* Haaaa!! Macam da ada instinct, chance untuk dapat kan bas tu memang takkan berhasil sebab kami kena U-Turn sepanjang lebih 5km kot, patah balik dah 10km.. And masa tu kami da left behind lebih kurang 10km juga kot (anggaran). .Kalau bas tu memecut pada halaju yang sama dengan kami, maka kami takkan berjaya la...

Bila sampai kat Stesen Bas Pasir Mas, "KSol teman saya kat sini dulu ekh", .Kami takdapat bas tu lah! Bermula lah episod KSol untuk mencari inisiatif yang baru. .

Nota kaki: KSol mungkin tiada jodoh dengan nombor 10 atau 2 ataupun both..

ok..aku spend 1 more day in kelantan..berharap dpt balik....huhu..aku diundi masuk...ahhh..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...