http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 07, 2010

Bakal Jadik Auntie :)


ZUE!!!

ZUE selinsing lengan

gaya Zue yang xleh blah

Zue yang tgh betulkan spek

tapi...bile mase plak Zue ade kat USMKK ni??
gmbr ni pun diambik ari sabtu lps ari mase praktis FM SJ
xkanla zue yang tgh sibuk ngan HO kat JB dtg USM plak..
musykil tul

tapi..ni bukan Zue (zuraihan)
ini hanya Zue Junior
seriously..gaya and muka mmg sebijik
pe lagik snap..snap..snap la
seriusly mmg same dorang ni..gaya dah same..
aku ngan tikah besh gler dok usha budak ni (ops..kami bukan les)
aku mase 2 dah nak nangis sbb igt kat Zue
I MISS ZUE


and hari ni..
aaina kol aku..aku certa la sal budak yang sebijik cam zue ni..
aaina: tpi zue junior ni xberbadan dua..
aku: ape?? (sudah faham maksudnye)
aaina: kite bakal jadi makcik ..ops auntie
aku bakal jadi auntie sol..hehe
zue bakal menjadi mom..hehe
hepi gler mase dgr..hehe...
rindu gler dah kat dorang

dan org yang sebenar yang dlm gmbr2 ni yang sebijik cam zue ni, nama dia Asiah
sempatla malam tadi (tgh2 praktis) merisik perihal dia ni
nama dia ASIAH
org trganu (jauh gak dr johor)
dia pun kate sejak orientasi lagi ramai kate dia muka cam zue
tp dia xpernh jumpe..
aku pe lagik excited la cakap sal zue kat dia..hehe
tp tenet mase 2 xberpa elok..kalo tak dah tunjuk gmbr zue dah
xpe..ksol dah upload gmbr kak zue dah..hehe

yang bestnye..asiah pun 1 kepala gak ngan aku
tp dia mmg minat gler tarian korea (laen dr zue r)
mmg smlm best gler sbb tetiba g nari lagu korean lain dr yg praktis..hehe (jgn mare)
dahla yang asal pun xsharp lagik..kuang..kuang..kuang

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...