http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 07, 2010

BBQ Group 2

setelah beberapa bulan pali merancang nak buat BBQ untuk group..akhirnye..tercapai gak hasratnye BBQ group 2..dorang kate buat BBQ ni dah jadi darah daging si pali ni..hehe

wpun sorang chinese group kami xdtg..tp bak kate anna dia jadi wakil dorang..hehe
dharishini pun dtg wpun mawardi xdtg..haha..skandal gak dorang ni..hehe (kawan xbersekutu..hehe)

dah lame rasenye xg pantai and buat BBQ ramai2 cam ni..bile dorang kate nak buat..mmg la nak join..bukan senang nak bersama satu group selain program akademik..hehe

wpun aku mmg ade plan laen malam tue..aku ambik gak mase nak pergi..yeah!! SGT BERBALOI-BALOI (iklan digi)

harap2 ade lagik aktiviti cam ni lagik..enjoy gler ngan mulut dah sakit gelak dengar lawak n lagak gaduh dorang2 ni..hehe ..semestinye aku pun menambah2..hehe

just upload beberapa gmbr yang ambik dr FB pali...sape xupload gmbr lagik,,sila la buat demikian n tag suma org..hehe

thanx suma for this AWESOME BBQ!!!


group 2 year 4
BBQ Pantai Bachok
5 Mac 2010


Gurl Group 2
ops..sesat sorang r..hehe

aku minat gler gmbr ni ngan lighting unggun api ni..
wpun nak terbakar jeans aku dok mengipas ayam kat citu..konon nak halang angin :P


ingin lihat album penuh??

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...