http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 07, 2010

HeCTiC WeeK

MISS MY GENDUT!!!
yeah!! finally I get to rest after beberapa ati tido xlena..sbb sll aku tido awl (sblum kul 11 dah tido)..tp biler sibuk ngan praktis yang abes kul 1,2 pagi menyebabkan aku tido lewat..tp still bgun awl kul 4 cam biase...MY body cannot accept it!!
get tired when wake up every morning after dat..
xcukup ngan praktis aku join plak kelas Zapin..isk..mencari nahas..hehe

2ari berturut kelas ni..so ptg jumaat ngan ari sabtu pagi and petang ade kelas ni..Shaleen cikgunye..trimas shaleen sbb baik ati dtg kelantan ajar kami yang xreti ni..haha..mst ko penat kan..,hehe
and sori sbb xdtg kelas ptg semalam..pe tak nyer..slps beberapa minggu xtido ptg and seminggu tido mlm terganggu..AKHIRNYE!! aku tido ngan lenanye..petang smlm..mmg tido mati..dah bersiap for final klas zapin, tinggal nak pakai tudung je..pastu bgun2 dah petang..aku pengsan kot atas katil..haha..mmg xigt lgsg..miss r buat persembahan kumpulan ngan dayah smlm.huhu..

stlh tinggal lama sal zapin ni..akhirnye belajar balik..last belajar ngan kak arbaktun..pastu lupe cam 2 je..byk gak yang shaleen ajar dah pernh belajar dulu..zapin ni byk sgt jenisnye..aku pun pening ngan nama2nye..hehe..

aku xbyk mewarisi bakat2 bagus dr mak aku..cam menari (mak aku suka bab2 sastera ni)~~she good in dancing (handle budak2 wakil sekolah untuk menari..mstlah mak aku ambik zapin)..senamrobik pun mak aku incharge..kalo ade dinding2 kosong kat sekolah mak aku sibuk nak g mural kan dinding 2..aku xde bakat sgt melukis..mewarna ok la gak..menjahit ngan mengait (keje2 pompuan suma) pun tere..aku belajar xabes ngan mak aku..tp dulu mmg addicted mengait sampai mase cikgu mengajar kat depan.,tgn aku bwh meja dok mengait..hehe (sori cikgu)..
i'm not dat good as my mother in this field..haha.. sgt jeles ngan mak..haha..pe kes aku jeles ngan mak aku??haha..but she also good in sports too..

malam plak ade audition untuk cheerleader..kami still akan consider budak2 yang br masuk tahun lpas..sbb ade yang tak sharp movement nyer...tak perlu mention di sini..sape budak2 tue..diri ko tue xsharp mau ajar org kah?? haha...
aku ngan tikah (dia ketua untuk tahun ni) akan decide untuk org2 yang diterima masuk atau tidak..uruskan lagu untuk tahun ni..hope come out with something new and awesome..
ade beberapa budak2 lama mmg kami xmau ambik (jgn ambik ati)..tp dah terpakse sbb yang dtg audition mlm tadi pun ade yang xberpa sharp..so kami terpakse gak ambik beberapa budak2 baru masuk tahun lepas untuk join(muka terpakse..huhu)..
harap2 tahun ni korang akan lebih sharp..kalo tak, aku ngan tikah xteragak2 akan strict ngan korang (amaran keras)..
byk lagik keje nak settle kan..untuk IDA xprepare satu habuk pun lagik..pstu untuk FM SJ plak minggu ni gak..pastu 2 minggu lagi dah TOT..
nsb baek gak skrg posting E&T..posting ringan gak..tp still ade short case yang aku xsuka
and minta2 xdpt examiner same lagik..huhu..

aku perlu berehat...arini free sbb bdk2 group A ade CFCS..gud luck korang...
DO NOT DISTRUB ME TODAY!!!

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...