http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, March 06, 2010

DiSTurB!!

someone been disturb my life!!!
hate that...coz I been put my fully effort for it...but someone suddenly from nowhere came and hancurkan my things...ahhhh!!! and I think dat she/he made da things more worsen..
what ever la!!!
but u know what?? I think saya xde hati nak teruskan benda ni..terase jauh ati ngan ape yang terjadi..or maybe I could mengundur diri (tp akan susahkan org laen gak)..saya terpakse bertahan..harap2 saya xmeletop...
but
Please DOn't ever disturb anymore just stick to our own bussiness
please..please..please
P/s: emo je aku ni..maybe dah nak PMS kot..haha..sorry bahasa rojak

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...