http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, March 09, 2010

Bencinye!!

benci tul la...kat KERANI kat pejabat Bendahari 2
dahla kira duet lembap nak mampus..pastu cakap..sori..kertas dia keras la..hukhukhuk (alasan..)
adik aku kira duet lagik laju dr dia la..
pastu leh plak silap kira...
pastu suruh aku bayar plak

dahla aku mmg keluarkan duet trus dr bank pas trus g pejabat bendahari nak bayar..
and sebelum bg aku bg duet mmg cukup seperti aku keluarkan dr bank...
and aku bakal dpt duit baki

tetiba je kak ni suruh aku bayar lagik plak..ape ni??
and aku xdpt duet baki balik
xkanla mesin ATM dan aku kira plak silap??
mstla kakak yang lembap siput ni yang silap

bile aku suruh kira balik..leh plak dia cakap..sorilah dik, dah campur la duet2 2..xleh nak kira balik
please la cari alasan laen..semestinye aku yang baru bayar.. duet keras cam papan lagik 2 la duet aku..yang xmasuk lagik dlm peti..
kire je la..isk..susah sgt (aku cuba berbaik sgka..harap 2 kesilapan dia..jgnla dia ambik duet plak msuk poket..mmg tidak halal la..)

xpasal2 aku rugi RM50 lebih arini sbb kakak 2..geram tul la..abes duet belanje aku miggu ni

dan aku benci tul sistem bayar duet ikut kaunter ni..please la ikut sistem cam dulu..tolak duet siap2 xleh ke??
dahla kena ambik resit..pastu ambik duet baru leh bayar..pastu dpt plak kerani lembap dan kira duet silap camni plak..rugi mase and rugi duet aku je..

P/s: maybe today was not my day...sabar je la..duet melayang cam 2 je..isk2..ngan duet tue leh aku g beli belah kat maidin kot..haha (xpergi lagik..harap2 lps ari jumaat stlh suma benda selesai)
busy lagik minggu ni..bernasib baik sbb posting ringan..kalo tak..aku akan terkapai2..xdan nak study lagik..huhu..
moga pintu rezekiku lebih murah selepas kejadian arini.semoga ari esok lebih baik dr hari ini.amin...

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...