http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, March 08, 2010

Barang dah SAMPAI!!

setelah sekian lama mengidam..akhirnye
arini dah dpt bungkusan dr kak fizah
sebelum ni aku dah beli dari pinbaju-online

dulu aku beli 1 SET berus MAC dr kak fizah pinbaju-online ni

disebabkan barang dpt cepat,urusan ngan kak fizah ni amat memuaskan dan barang yang dipos dibungkus elok and dpt barang yang xrosak

aku pun beli lagik ngan pinbaju-online ni lagik
lagipun dlm aku usha2 brg2 online ni..blog ni yang menawarkan harga paling murah untuk barang2 MAC ni

ape aku beli??jom tgok!!

bungkusan yang baru ambik dr pejabat desa
abes je kelas ent tadi trus bergegas g..hehe
xsabar nak bukak dah..hehe

ape ni??
tgokla berpa lapis dorang ni bungkus..fragile..
berlapis2 takut brg rosak mase penghantaran..

jeng..jeng..jeng

nila barang aku mengidam sgt dr dulu jenama MANLY
120 colour eyeshadow
sampai cucu2 aku pun pakai xabes..haha
yela, g kelas aku bukan make-up pun
yang skrg pun 24 je pun xabes2
syok tgok warna dia lgpun ade matte and shimmer
satu pun xpecah..
ade jugak dijual 80 colour..suma boleh didapatkan di pinbaju-online yer

lagipun kalo korang ni rajin tgok video2 tutorial untuk makeup2 ni mst korang perasan orang akan guna 80 atau 120 PRO EYE SHADOW PALETTE..yang ni la..
tue yang dok mengidam nak satu gak..hehe
kat site 2 yang paling murah dorang jual..


selain 2..aku gak order brg laen same..hehe..order sekali sng..jimat duet pos..hehe
yang kotak hitam besar 2 tikah puyer


yang ni je (je??hehe) aku puyer..foundation stick, eyeliner (serius nipis gler), loose powder, 120 eyeshadow pallet

sbb akan sampai musim DINNER xlama lagik...kalo korang perlukan jurumekap untuk dinner korang..atau saje2 nak bermake-up (aku tolak untuk tunang dan kawen..hehe)..jgn malu jgn segan..leh r dtg bilik or hubungi je aku..sal harga leh dirunding..hehe

trial make-up session akan diberi...

p/s: hanis..ni la barang yang ksol tuggu..tuela ksol takut pecah..bukan kace..bukan spek..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...