http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, March 08, 2010

Miss FUTSAL!!

schedule post
sebelum start klas zapin smlm (6 Mac 2010)
ade saje tgok Pertandingan Futsal Piala Kampus
yang diadakan kat kompleks sukan..

aku minat suka bab2 sukan ni..wpun xjoin aku akan g menyokong


budak laki main kat luar

team USM lawan team ape tah..tp team yang kuning ni puyer strategi sndr..mantap gler

bile tgok dorang lawan..tetiba teringin nak join sekali

tetiba gak teringt kat team futsal aku dulu

mase tue..futsal pompuan baru nak famous kat USMKK ni..
aku ngan aaina yang mmg xde keje ni sibuk la nak belajar futsal
coach kami RAM (ram...li)..hehe
kalo dia xde, mst ade sorang senior medic indian yang macho gler baek ati ajar kami..hehe
trus bersemngat..
wpun suma kami ni cam kaki bangku je..haha

aku mmg xsuka main kat padang bola jaring tue..kalo jatuh..berlubang seluar..luka xyah cakap la

tapi sbb semangat kesukanan...chewah..

mase tue..team aku :aaina,muna,zue,kiki, halina (goal keeper)..sorang lagik budak ppsk (lupe nama)

tetiba join pertandingan futsal buat kali pertamanya di USMKK..
yang aku paling igt shaleen mase tue jadi pengadil
pastu geng2 pipah pun masuk main
for da first try...WE WON!!!
1st place tau
haha...
wpun br pertama kali n team lawan untuk final 2 agak menakutkan..kami berjaya kalahkan dorang

tp mmg kelakar bile igt balik..aaina buat somersault depan gol lawan..aku g tendang sampai kena mata kiki (tp org laen igt kiki telah mengunakan kepalanye untuk membalas..haha)..
and tak pasal2 mase game tetiba aku plak jadi defense (padahal mase latih aku penyerang)..
nak buat camne..suma nak dok depan gol..haha

halina yang bagus tahan bola...pasangan yang bagus jaga defense

ah...aku rindu suma itu...
nak buat team futsal lagik la..(tp aku dah tua la)..haha
bile tgok dorang lawan semalam teringat balik team futsal kami ni

xigt nama team kami dulu..tp kenapa sorang pun team kami xde wakil futsal untuk usmkk yerk?hehe

I miss all of them.. (kec kiki..haha..dia ade kat sini lagik..hehe)
We just want to be enjoy mase tue..tak expect lgsg nak menang..

gmbr2 lama tue xleh nak dptkan sbb xleh masuk FS..isk..



0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...