http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 14, 2010

Bile xde karen kat 1 desasiswa Murni~~ ape nak buat??


13 Mac 2010
notis sal pemotongan bekalan elektrik untuk 1 desasiswa murni untuk pemasangan kabel bervoltan tinggi (ayat skema gler..)
ikutnye dari jam 7pg sampai kul 6ptg je..

tapi...
kul 9pg aku terjaga bile kipas stop berpusing..
baru start xde karen
pas basuh baju
msg tikah..dia kate dia lepak kat lib
hajat di hati awalnye nak tgok minitot pagi 2..tapi cam nak ujan je

so,aku g la lepak lib
ngan tikah and zira
buka laptop
pasang external
sambung tgok movie...hehe
(budak2 cina belakang aku dok usha2..suka ati aku la..aku pakai earphone..bukan dgr pun :P)

pastu start menangkap gmbr

AKSI2 DI LIBRARY SETELAH BLACK OUT DI MURNI
bahagian bwh lib agak sesak ngan manusia..mst ramai lari lib yang ade aircon and lampu,leh charge hp,pasang laptop,leh berinternet
kan byk benda leh buat..
kat bhgian atas..ade gak org..tmbh2 dlm bilik discussion 2..

ko nak pe zira??

zira dah nguap...ngantuk buat report ke??

gaya muncung tikah..haha


cover2 plak..

malu I

camne ni?? study sambil tgok MV?? pastu dok ikut rentak lagu..sori tikah n zira...sila abaikan ksol yang bergoyang2 kepala and badan..hehe


pas berhibernasi kat dlm library ..tikah,zira and aku nak g makan plak..turun2 dah ujan lebat gler..
nak x nak..terpakse..berhenti jap kat kawasan mini tot (hajat sampai gak)
mase smpai padang mmg dah becak gler..mase 2 tgh lawan 4x400 wanita..dr jauh nampka auntie mun lari..gler r..jauh gler tinggal yang muda2 ni..nsb baek xmasuk..hehe

hujan lebat gler..penuh bwh khemah

auntie mun..yang pakai baju merah

suma dok bersorak...cepat!!cepat!!

geng2 ni pun datang join game and memberi sokongan

ops..aku silap khemah ke ni?? suma laki...

g-baq ngn baju tightnye yang nmpk berat..

adam...gler laju..xnmpk kaki ko..tapi nsb ko pakai baju kaler mencapap..kalo tak..xdeorg nmpk ko ujan2 ni..hehe

tgok dorang lari ngan susah payah dlm ujan..kasut penuh air..berat gler nak berlari
pe pun kerna semangat kesukanan yang tinggi~~ cayalah
suka join benda2 cam ni.,.sbb leh kenal ramai junior..
dan mungkin kenal lebih ramai skandal
haha
yang lawak mase lari 4x400 m laki ni (ujan makin lebat mase ni)
leh plak baton Zul leh jatuh (nsb xbatal)
dahla nak patah balik satu hal..dlm licin2 ni
cam nak marah je mukanyer awal~~awak dlm game lagik la..hehe
pastu Mat Min plak buat aksi slidenye dpn khemah aku diri ni..
ops..terakam plak oleh zira..haha
gelak guling2 r org2 yang tgok bwh khemah ni..haha
mst sakitkan jatuh cam nangka tgh2 ujan..sian
(zira please upload video mat min jatuh)..haha


ni hasil mini tot aku..berbaloi-baloi..hehe
dtg pun lewat..tetiba dpt pingat byk
tue suma shah puyer pingat
budak kpk 2 yang aku kenal mase kayak tahun lepas..
ops..nsb xbergmbr ngan shah..nnt skandal lagik..hehe

pemenang batch terbaik jatuh kepada 2nd year..
olahragawan terbaik ADAM ngan 3emas (agak dah..please bg muka baru..haha)
olahragawati terbaik~ Vithia (btul ke eja??) ngan 3 emas gak
tahniah buat suma yang menang
hanis..pun menang gak..hehe 100 meter 2 (gangsa)

ayah,I need a new sport shoes..bile kira2 dah 3tahun pakai kasut 2
pakai untuk suma acara plak (balun)
need new sport shoes (sbb selalu nak jatuh..2la fikir dua tiga kali nak join mini tot ni)
before TOT kena beli kasut sukan baru~~

pas ujan reda skit..kami teruskan tujuan asal basahkan diri~ nak g makan laicikang kat ani sup utara
mengharung ujan ni..basah abes stoking aku ni.licin satu.isk..sgt xsuka
tp tgh2 jalan aku sempat lagik kenakan tikah..haha
tikah~~~~ (haha)-terkejut beruk ko..haha

tapi dah nak sampai kat gate..tetiba dorang tukar plan..xtaula sbb pe..aku ni pengikut je
aku jenis xkisah nak makan mane..asal ade benda leh dimakan kat kedai 2,aku on je

aleh2..makan kat D-village

gler sesak dpn USM ni..suma nak g maidin..
bak kate rezza, cam maidin bg makan free je..haha
promosi ma~~ mstlah berpusu-pusu nak beli murah2
aku yang dekat ni pun xpergi maidin lagi..hampeh tul (for da rekord dah g malam tadi..akhirnye)

fav aku pe lagik..tomyam la..
tmbh ujan2 ni..makan benda panas n pedas mmg masyuk~~
hehe
makan dulu~~

zira and tikah makan xtgok keliling dah..
melayan mee bandung n bihun Cantonese
zira minum 2 cawan milo kaw2..
patut ko tinggi gler..mst dr kecik minum xhenti..
sampai tinggi cam ni..hehe

suasana padang pas ujan di waktu petang~~grooming je rse...dlm xde elektrik nsb r gak ujan..sejuk skit DM 1 aku 2..kalo tak, berpeluh ketiak r korang~~

kononnye..kul 6 dah ade karen..sampai bilik dah lewat still xde karen~~GERAMNYE!!
dlm geram2 aku sempat tido jap
tapi...
nyamuk..ya allah..aku menjadi santapan nyamuk2..isk,sakit r
pastu..g mandi dlm gelap..nak jalan g toilet pun cam org buta..gelap gler..xde lmpu langsung..nsb ade lilin aromaterapy kecik r tapi..nasb r
tapi mandi xde lampu pun aku xper...dah biase rabun..so gelap rase lebih kurang sama je..haha

pas mandi sblum g praktis cheer..sempat lagi layan certa ..bertemankan lilin aromaterapy merah (lilin dorang buat besday aku ni)..mimie (my giant teddy bear),kitty...and lappy~~ cam layan movie dlm movie r plak..kecuali de nyamuk..haha

kul 9 tikah ajak g kompleks sukan awal..takut ade org ambik tmpat..sampai2 mmg agak la..ramai tgh buat discussions la..baring sambil study (bt cam dlm bilik r plak)..
sempat gak taye makcik guard jumpe bwh DM4 (aku nmpk warna baju dia biru je dlm gelap2 ni)..dia kate kul 10mlm br ade karen..lambat lagik 2..sempat gak pas abes praktis nnt..
nak jalan ke kompleks sukan pun..giler gelap..gelap gelita..

pas abes praktis dah kul 12 lbh..bile keluar nmpk MURNI dah terang menerang..besh!!
smpai2 bilik pe lagik...on laptop dl la..hehe..internet pun dah ade..
tp ngantuk~~ kelas plak kul 8pg...baik tido
ZZzzzZZZZZZZ

tuela kehidupan bile xde karen 1 ari kat usm ni...suma pakat keluar

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...