http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 14, 2010

da Funny Muhaimin



rindu umah...nak cuti!!(tp kena exam dl..huhu..dislike it)..rindu muhaimin yang gendut...rindu nak dgr lawak ko,min...ade je benda yang dia nak buat..xleh dok diam..dan adik aku paling pelik sbb xsuke makan nasi..makanan rugi: roti and mee (so stok roti ayah beli tiap2 ari..mee kosong and telur campur kicap skit..sarapan pagi tiap2 ari (mane tak gendut)..tapi aku balik cuti raya cina ari 2..kurus skit dah..
camne la agaknye..bile min masuk darjah satu tahun depan?? penat cikgu kejar dia nnt..kena ikat ngan besi la nmpknye


balik je dr kelas ngan doc S (lepas kena bebel)..tp kureng skit bebelnye ari ni..kalo tak...ish,kecut perut la..

sampai bilik..pe lagik?? FACEBOOK (penagih tegar FB ni)..
cek2 ape yang patut..
pastu..satu msg FB masuk
dari sape??
Hani Mahbat (mak aku la)..haha
2la korang jgn nak merepek2 sal aku dlm FB..mak aku dok usha perhati aku 2..hehe


chat aku ngan mak aku..mak aku pun nak jimat duet ke??hehe
bile suma org dah de FB..nsb baek la muhaimin xde FB (kwn dia ..family dia je kot..haha)...kalo selalu pun dok merebut main game online..siap muhaimin adik aku ni leh bgun 3,4 pagi semata-mata nak main game..ngan alasan..malam tadi tido awal,xsempat main..haha

bahaya tul zaman tekno skrg..kalo aku..tido lagik bagus..hehe

chat ngan mak aku..tp ade certain benda terpaksa di **** (sensor kan)..haha

(scroll ke bawah)

Clear Chat History
17:02Hani

asslam.cmne ari ni ade karen tk? kalo tk de air lg teruk

17:03Siti

dah ade

kalo xde..kami ***** usm

haha

***********

*********

17:03Hani

smlm antaq sakinah p lgkawi tp balik ari aje

17:04Siti

oo

sakinah dah g la yerk

17:04Hani

haah. praktikal 3 bln.

17:05Siti

ooo

***********

haha

17:05Hani

cian min...naik feri 1jam lbh...pening terus

17:05Siti

haha

loh

antar sampai sane ke>>?

17:05Hani

********

17:05Siti

xshopg coklat??

tgh jimat mau beli ******

nnt muhd mst nak pakai lptop dia

nak sambung

17:06Hani

antaq smpai tmpat dia praktikal

masa nk balik min ckp min tak mau naik feri le....dia tnye kete ayah mane????

17:06Siti

haha

muntah ke dia??

17:07Hani

ayah gelak ...tu le min selalu ckp nk naik feri...dia ingat cam ke penang leh bawa kete sekali

17:07Siti

haha

17:08Hani

xle sampai muntah tp lembek aje..muka pucat

17:09Siti

cian tul

17:09Hani

ajak mkn pun dia xmau...lgpun pagi seblm p dia cirit...

17:09Siti

skrg??

dah ok x??

17:09Hani

kami pi dgn kwn kinah n ayah dia

sampai aje kt kuala kdh///terus aktif

17:10Siti

haha

17:11Hani

masa smpai hujan lbt...suruh dduk diam2 xmau.tk pasal2 kaki min termasuk dlm besi longkang...ape lg berasap le telinga ayah

nasib ade ayah kwn kinah...

ni dh kul 5....dh solat ke

17:12Siti

******

haha

haha..nsb xkena cubit

17:14Hani

bukan setkt cubit...hammer, skr driver,player semua akan keluaq...hahaha

17:16Siti

haha

17:20Hani

min tanye...ble kak nk bawa masmelow

17:21Siti

haha

suruh ayah beli kat giant

hehe

17:22Hani

tp min takut p giant sbb perut min cam doremon

17:22Siti

???

17:23Hani

kan doremon takut kat giant..hehe

17:25Siti

haha




aku dr jauh ni..dpt khabar yang adik aku sakinah dah g praktikal kat langkawi (nak g gak!!)

pastu certa lawak sal muhaimin..hehe

muhaimin mmg suka gler minta ayah aku naik feri penang 2..yela kalo naik feri penang kan leh bawa kerta naik..
pastu biler feri g langkawi..terpakse bawa badan semata je naik feri..
leh plak adik aku muhaimin taye...mane kerta ayah?? (sbb dia pening naik feri langkawi)~~ dia nak naik kerta je la..haha
mane la bawak dik oii!!~~haha (lawak tul la)..kalo aku ade,,mst aku dah gelak guling-guling..
ni bukan cam feri penang
aku pun 1st time naik feri langkawi pun agak pening..tp dah dok sane 2tahun..dah biase dah..tp kalo time ombak kuat..melambung2 cam dlm peti je rase..
tapi aku taubat xmau naik feri langkawi dr penang~~ gler lama..rase nak pecah otak dok lama atas air..

tapi pas je turun feri,aktif balik sampai kaki masuk dlm besi longkang...ade2 je budak ni
nsb baek dia ari 2..kalo tak..kena ngan ayah aku..siapla ko muhaimin xdgr cakap..haha
mst tarik muka muncung 24 inci kalo kena ngan ayah..haha

aku sgt rindu kat muhaimin yang perut gendut!!!...
next week dah nak balik!!! xsabar!!
nnt kak *** beli marshmallow yer..fav adik aku kalo aku balik mst taye...muhaimin sila buat exercise perut bg kurus sblum kak balik tau..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...