http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, March 14, 2010

Sunny~~


arini best gler sbb panas terik...leh sidai baju!!alhamdulillah
kalo smlm asyik ujan..penat menyental..sbb ujan basah lencun baju..arini baju bakal kering
xde bau hapak (benci gler bau ni..sakit hidung tul kalo sampai musim ujan..dahla aku ni jenis xsuke sidai baju kat dlm bilik..so,kalo cuaca baik camni..sgt2 excited sbb baju kering!!)

td pas kelas doc S (ORL)..doc yang agak sarcastic gak..perkataan B***H akan keluar puyer..pernh member menangis sbb dia cakap ayah ngan mak dia xpernh pun cakap kat dia cam 2..tetiba doc S ni cakap kat dia(satu kelas) cam 2..sensitif skit member aku ni..aku?? cam biase buat B***H je..xde perasaan..haha
tapi arini masuk2 aku tgok muka dia gembira je..mood baik ni..bebel pun sekali je perkataan B***H 2 keluar..tapi sayang aku xdgr..bile faten cakap doc dah sebut..ala...doc,leh tak ulang semula?? (hehe)
aku rindu nak dgr..haha (giler tul kalo btul aku cakap cam 2)
tp ade gak btulnye ape yang doc S tue cakap..baloq liat tul (aku la terutamanye..hehe)

mungkin sbb cuaca baek..mood suma pun baek..kalo cam smlm glooming je rase ngan cuaca mendung..tido pun besh je..hehe


0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...