http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, March 26, 2010

HappY to Be At HOME~~

adik aku awal2 lagik dah bagun sblum subuh sambut aku balik..

alhamdulillah..selamat sampai gak kat penang dr kelantan setelh bersejukan di dlm bas...pakcik bas ni kulit suma tebal cam beruang kutub kot..kami dah penat buat aksi macam untuk xsejuk..isk..Brrrrr

dalam bas ~budak2 cheer, budak khemah and maskot..mmg havoc abes la..dahla junior2 aku ni kaki bising..kaki gosip..sembang dlm bas cam pasar ikan..haha
sampai pakcik bas pun pelik..awatla depa xtido lagik?? (sbb dah sampai umah..dialek kedah la no)

aku pun xperasan plak bile tertido..lmbt gak dr biase..sll mmg aku jenis..masuk kerta trus tido dr kecik cam 2..mst mak aku senang jaga aku kan..hehe (xyah nak dodoi)

pas 2 bas ade berhenti (semestinye..aku jarang nak turun..baik sambung tido lagik masyuk!!)

pastu berhenti makan lagik kat grik..aku heran tul la..nape la byk kali berhenti makan?? lapo sgt ke??pakcik bas myb aku xkisah r..kalo org laen...aku xsuke makan or minum dlm perjalanan ..takut muntah..sgt2 fobia..hehe..so,kurangkan makan n minum...tp kalo dah sampai umah trus cari makanan sbb lapo..hehe

sampai kat grik..ape tah name kedai 2...kali ke2 berhenti sane..kedai nasi kandar...aku n tikah xmau g makan..so,kami membuat berbagai2 aksi untuk hilangkan sejuk..haha..kelakar gler..
last2... kami turun dr bas...bergerak setempat je kat situ..hehe..sejuk gak untuk berjalan di tempat sunyi~~

tgkp gmbr ngn tikah....wpun xnmpk sgt..

kami dr murni 4 bas..tgh2 dok bersmbg ilangkan sejuk..1 bas lagik sampai..cam xde org je..agak dah bas dr Nurani..atlet dorang skit je..hehe.. turun shah...

"kak sol perasan cam kat korea ke??"
Bold
????~~ sbb mase 2 sejuk..aku plak mase 2 tgh pakai selendang besar tiqah (cam shawl lilit kat leher 2)..hampeh puyer shah..mentang2 aku minat korea..nmpk aku,mst igt korea yerk??..suma tgh demam korea skrg..pas klip video sorry sorry kat youtube keluar..

mak aku dah kol..bile nak sampai?? dah kul 4 mase 2..kalo ikut bas express..dah sampai dah aku..tp biasela ikut bas sndr..lmbt la skit..

masuk2 bas teruskan perjalanan ke penang...trus ngantuk n tido balik..sampai kat INOKOM..aku terjaga...check HP..alamak dah mati la plak..sure sbb alarm..

aku plak lupe no mak aku..alamak camne ni?? kejut tiqah minta pinjam hp nokia dia untuk masukkan simkad..mmg xdan nak fikir no hp mak..tak teringat lasg...dahla nak sampai dah mase 2..

kol2 xdpt..masuk msg..alamak!!..silap no ke??
tetiba mak kol. dah sampai k?? dah nak sampai~~ lega...mati2 aku igt bakal ditinggalkan di lunas xde org nak ambik aku..kesejukan..haha...

so...i'm here..syok wei dok umah...jgn jeles ~~ yang laen bakal balik cuti gak untuk cuti keputeraan sultan kelantan (tp lmbt dr aku)..hehe

ok..after this...NEXT JOURNEY to_____ (terpakse dirahsiakan)..tgh bersiap

so,tiqah..camne keadaan di USM Penang??
malam ni akan start perasmian T.O.T..harap2 budak kawat buat elok2..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...