http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, March 25, 2010

off to USM PENANG~~

Yeah..Exam dah abes..akan start posting medikal yang baru plak..bak kate Faten, supervisor kami ni baek..lega rase ati..

tapi sebelum 2...aku akan xde kat USM untuk 1 minggu mase medikal posting...

untuk pe kawan2??

UNTUK T.O.T
(temasya olahraga tahunan)
kira aktiviti pertandingan antara atlet seluruh USM se-Malaysia (semua cawangan)

malam ni (sekarang..semasa aku menaip)...tgh menunggu briefing di DM4 skrg..cam biasela janji Melayu (lambat..hehe)
tepi aku Tiqah (hehe..sori tiQAH..nnt ko upload blog ko yer..hehe)

ok..terpakse tinggalkan blog ini seketika untuk ke PENANG

sape2 ade kat penang..jom la tgok kami~~

tapi aku bukan masuk pertandingan olahraga
masuk pertandingan CHEER.. (jgn xpercaya)

ok
bye..bye (dari Tiqah)
sayonara (dari aku)

bas suma dah sampai..aku still menaip..hehe :) (tgh dgr pe la adam tgh cakap..hehe)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...