http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, March 05, 2010

Praktis~~


(gmbr dr blog peminat fanatik Suju)
dorang akan adakan konsert kat Malaysia pada 20 Mac 2010
aku sekarang tgh fanatik ngan group2 dr korea..nak akan tiru step nari dorang yang walah!! susah gak..Girl generation(Gee and OH!)..2PM (heartbeat and again&again)..berulang2 tgok sampai pengsan..hehe
group pompuan korea..ramai x yang GG ni??atas wonder girl ngan NOBODY!!
gmbr google

pagi tadi IDA sal CP ngan doc Salmi..panjang gler kuliahnye..sampai kul 1lbh and aku trus g jumpe Kak Ti untuk belajar dr dia sal TB~~sampai 3 jam .ini pun hanya belajar sal form2 yang perlu diisi kalo ade patient TB baru didiagnose...byk gler borang..sampai aku pun pening~~10D,10F,sambung2...guideline treatment untuk TB (ni br part aiman and yas)..part aku xmasuk lagik..taye bg pihak dorang gak sbb aiman ade meeting CSCF plak mase 2..

lps balik trus lunch, tue pun dah nak dkt kul 5..masuk angin dah perut aku mase 2..tapi sempat lagik g pejabat desa utk taye sal claim main boling ari tue..jgn xdpt sudah!!..byk ni nak claim..hehe (8org sekali main..mstla beratus2)

pastu dpt plak 'burung'2 kate yang malam ni ade fire drill..so,pe lagik kena la lari dr benda alah 2..hehe..benci tul gelap2,pastu ramai2 kena cam perhimpunan sekolah..panas plak 2..awal2 lagik kami dah keluar dr usm..
tp keluar je gate...HUSSSSSSSHHH!! jem gler jalan..pe tak yer..MAIDIN baru buka dpn USM..ramaila dtg mlm pembukaan..aku yang dok depan maidin pun xg lagik..hehe..dah agak dah bler nmpk makcik2 cleaner bwk brg2 maidin..

terpaksela tukar plan makan tmpt yang xlalu jem..selepas penuhkan perut..kena KEJE..edit main part untuk projek 2 (projek yang xdpt dihebahkan secara umum lagi..kepada yang dah tau sila sebarkan kepada member2,sbb this is underground projek..tapi harap sape2 yang dpt invitation ajak member2 dtg pada hari tersebut..perlu ramai org untuk projek itu berjalan..and kepada sesiapa yang nak join dr awal untuk step2 dia,leh dtg praktis..perlu beberapa org lagik untuk itu..harap2 budak2 yang pergi sukad and KO-K yang comfirm nak join dpt dtg praktis nnt..pas dorg balik dr penang..

aku ngan arvin de reka2 step untuk benda F.M SJ (nama penuh kan direveal kan..hehe) and spontan je trus berlatih ngan yang ade (sue, che su,nadila,mimie,jue,echa..ade yang xigt nama)..besh praktis ngan dorang..senang je dorang dpt step..xyah susah2 nak ajar..suma leh bg pandangan n tukar step balik..and yang penting suma same!! yeah!! besh2 tul tgok da main part ok!.rase puas ati ngan prestasi skrg.cuma echa kena praktis tang kaki (haha...ketua projek kena dok belakang la...hehe..lawak je echa..xpasal2 dia xmau buat plak projek ni kang..hehe)

hint: benda ni agak laen dr cheer tp menerapkan konsep yang sama cam senamrobik pn ade..haha..tp sape nak tgok, camne jadinye sila dtg ramai2 bw member2 laen ke tempat yang telah dinyatakan (buat sesiapa yang diinvite..)~~mawardi, ghani aku xinvite..haha (kocoh nnt) :P

praktis sampai lwt gak..tapi besh bler suma same step..bgus2..

pas abes br rase penat,dahaga..td bukan main..hehe...gla 7-11...dgn harapan nak minum Slurpee..aleh2 xbeku langsg slurpee tue..xpela nak minum Gulp plak..xde ice plak...ape ni!!!
dahla penat pastu rase haus..nk suma xde..benggang gak aku..dua2 cashier baru kat 7-11 tue..pastu terpakse aku beli satu botol BESAR air gas (ambik kau..geram puyer pasal) and saje je aku cakap kuat2 kat echa..SUMA XDE!! (indirectly cakap kat dua org yang jaga seven E tue la..bg terase skit..haha)..jahat tul aku ni..hehe.. saje je bikin kecoh..hehe (xde org pun selain kami mase 2..pastu aku siap buat muka sedih xdpt slurpee (mmg frust wei..xdpr slurpee)

balik2 trus minum air botol besar merajuk aku 2..trus tido...tp tido xlena pun..setiap stgh jam aku bangun..kepala aku byk fikir benda2..xlena aku tido..sampaila skrg tgh menaip untuk post ni..hehe..hrap2 pas ni leh leh tido..

ptg esok nnt ade kelas zapin plak..yeah leh jumpe shaleen..dia dtg dr JB ke kelantan untuk kelas percuma ni..
BBQ group 2 jadik kah?? kul berpa ?? aku nak g!! lame xg pantai...tgh fikir~~ptg ade kelas zapin,pastu blernye aku nak g bbq ngan dorang..ala,aku skip je la klas 2..hehe..kelas 2 esok pun ade lagik..hehe :P
yang penting nak bersama2 ngan budak2 group aku..bukan senang nak kumpul kecuali ade hal2 akademik yang membosankan 2..hehe..no offense taken :P

p/s: need more practice and reka lagik step besh, invite more people for dat projek F.M SJ...anyone to join this project jgn malu2 jgn segan2..maila praktis bersama kami and yang akan dtg pada hari tersebut..sila bw ramai lagik org...need support !!

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...