http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, March 03, 2010

Tamat...Oftal Posting

kenangan TOT 35 tahun lepas
balik2 trus demam panas
and mase short case ORL jadi benggong

dah abes posting~~~ yeah..mase utk ENJOY!! sblum masuk ORL posting plak
pas antar buku log tadi..so,rasmi dah xde kaitan ngan oftal dah (jumpe mase HO plok r)
penat mengaler tadi..biasela dah lame xjumpe colour..hehe..pinjam colour pencil adik muhaimin aku plak 2..bw mari kelantan..takpe dia leh beli laen..hehe

tadi exam short case..puyerla lame tugu..doc suruh tugu kat klinik kul 8.30am..doc g tgok patient dl,pastu selepas 4 jam tugu br dia panggil kami masuk exam terus fundus patient..alhamdulillah dpt tgok optic disc nye and aku pulun gak nak tgok vessels pakcik 2 atas bawah..dah;a xdilated lgsg..uncle cina plak 2..mmg susah and pupil gler kecik..silau mata aku bile cahaya lampu jatuh jatuh luar dr pupil..nak je aku tukar pakai cahya yg separuh 2..

pas ketiga-tiga dah check fundus..kena tugu lagik..huhu
pastu doc taye balik and taye diagnosis la..tp dia soal pun cam dia yang bg jawapan balik..haha..cam discussion je jadiknye..harap2 ketiga2 kami lulus ngan doc baek ati ni..bg markah bonus sbb tugu sampai aku pun hypoglycemic jadiknye..
exam plak xsampai 10minit untuk 3org kot...cepat gler

yang bestnye..org yang exam lmbt dr kami pun abes awal..isk..pstu suma org taye dah abes exam blum??..sampai xde rase lgsg nak exam..tp at least mase tugu 2..aku danla mase balik ape yang tak terbace sebelum ni..semak balik jawapan2 mcq smlm..huhu..ade yang dah salah..haha..

pastu exam plak ngan Hanis..siap nyanyi lagu heartbeat la..nak je buat menari lagu heartbeat tgh2 klinik sbb bosan sgt..haha..leh buat flash mob sekali kat klinik..hehe..yang kecian pearl fei la xfaham apela kami dok buat gaya mase 2..hehe..(ko bukan tau pun sal 2PM kan)

wpun dah abes exam,byk benda yang perlu diselesaikan:

1. meeting untuk projek besar minggu dpn..harap2 berjaya

2.kelas zapin minggu ni gak..pe kes r aku masuk kelas ni??padahal dah lame tinggal zapin2 ni..last belajar zapin mase 1st year ngan kak arbaktun..nari untuk 1 lagu lagik..korang mst xpercaya..aku lagik la xpercaya aku nari zapin..haha..gara2 nak keluarkan peluh sbb xde game dah nak main..rindunye mase tue..nari ngan aaina,muna,huda....tp skrg dah lupe camne stepnye..

3.audition untuk cheer sabtu ni..sape2 berminat silala dtg audition untuk ke TOT 27-28 Mac di USM penang..

4.praktis untuk Flash Mob and cheer..step n lagu baru perlu dicari..benci tul desa laen ade copy cat step kami..isk..taula kami HEBAT!! :P

5.siapkan IDA TB..benci tul bab2 buat presentation ni..harap2 xramai yg dtg kuliah mase 2..haha (ape puyer niat daaa)



0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...