http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Friday, March 19, 2010

Totally not ME~

ape yang aku buat sekarang ni??
nak kutuk diri sndr sbb asyik buang mase ~~TIDO~~
overslept sepanjang masa
pernh tido sblum maghrib (again..totally not me)~~coz I hate tido maghrib..esp slps asar sbb kalo bgun rase bengang je (nak marah je)..lgpun mmg time 2 xelok tido..
konon nak tido sekejap..last2 terbgun..gelap dah mase 2..rasenye dah lame aku tido..tgok jam..
alamak!!!
trus tgok HP..tikah dah msg..dtg praktis x??huhu
aku dah lewat dah mase 2..nsb ABC mase 2..

skrg ni aku rase malas gler...bukan je malas nak study ..malas nak kemas..malas nak.....cam2 la
rase..

exam ORL(ENT) sudah semakin hampir~~~
buku plak semakin jauh~~

tolonglah kembali badan aku balik...

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...