http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, March 18, 2010

We already in YOUTUBE!!! 2




konsert yang bakal berlangsung 20hb ni
dorang pun dah sampai Malaysia dah sekarang
MY Siwon will be arrived on 20th Mac morning;;hehe


actually projek ni dicetuskan oleh Ms A n Z (peminat gler SuperJunior) yang xdpt g konsert ni
tiket mahal satu,pastu ngan exam ngan klas plak
Ms A dtg kat aku pas cuti raya cina
Ms A: ksol,nak buat flash Mob untuk Super Junior
aku: Flash Mob?? gapo 2?? (first time dgr)
Ms A: bla..bla..bla..bla
aku: oooOOOOOooo (panjang gler)
Ms A: nak kak sol join sekali..jadi **** .ksol kan famous
aku: bykla ko..(ehem..ehem..ehem) (mengunakan nama aku nmpk)
leh je ,nnt ksol ajak K sekali

rancak gler si Ms A menerangkan pulak kat K plak..haha
kalo knal Ms A ni,dia mmg byk mulut..cakap xberhenti (hehe)
1st ly kena cari dancers
the hardest part

slogan: We speak through our dance (its is my idea..bangga siot), our love is infinity


publisiti undercover telah dibuat di Facebook (anjuran pun underground)haha
ade yang leh g (kononnye)
K pade mulanye nak join ..xdpt join sbb ade commitment laen (ade gak beberapa org laen)
Ms A dah agak gelabah sbb takut xramai org
aku cam biase slumber lagik
relax Ms A
photographer n yang incharge video suma dah ade: Mr R

masalah2 yang terpakse ditempuh
  • ramai dancers tetiba ade kerja laen (agak sedih gak)
  • ade gak dancer yang terpakse balik sbb ade org sakit kat umah tapi dia dpt mari mase ari flash mob tue (sayang ko...sanggup ko dtg..pastu terpakse balik smula~~ itu semangat yang kita cari)
  • tempat praktis xdpt (semestinye dewan aerobik la menjadi tempat praktis sbb de cermin besar)
tapi stp mlm ade je benda laen guna (jadual booking suma full~ terpakse merempat sekejap
  • steps gak sll bertukar (hehe)~part aku minat tetiba dikeluar kan mase aku dtg lewat pas BBQ ngan group aku(huhu) yang laen sbb ramai xdpt ikut steps yang direka..so terpakse tukar bg yang mudah
  • kewangan juga menjadi hal~~ tapi sbb peminat2 fanatik ade yang xde hal nak derma sorang sikit
(myb kalo buat lagik sekali..kita buat paper work)~ mase agak suntuk nak buat kertas keje (lagipun faham2 je la)
  • Ms Z masuk wad sbb suspect denggi (macam2 masalah)

  • 2ari xdpt g praktis sbb terpakse siapkan seminar untuk IDA sal TB and pada awalnye sibuk praktis sukad boling
uish..nsb baek siap...lega gler
pas abes je..komitment penuh pade projek ni

GAMBAR-GAMBAR SEBELUM PROJEK
kul 5 pagi terpakse stay up untuk siapkan banner and poster2 kecik
but enjoy it demi Super Junior
dpt jumpe junior2 yang aku xkenal pun mase projek ni
dorang gler fanatik ngan idol group dr korea ni
yang besh nye..leh buat steps gak ngan dorang lagu laen
kite nari lagik laen kali yer..hehe

banner untuk SuJu
thanx to kanda (ehem..ehem..)
ni sebenarnye tujuan pinjam pelaka ari 2,malu nak bgtau untuk ape...haha..



menambahkan glitter untuk lawakan benda yang xlawa ni..haha..kul 5 pagi dah mase ni


GMBR LAEN SEMASA PROJEK BERLANGSUNG
(edited dr kamera R)

nabel (satu2nye dancer lelaki Melayu untuk projek ni)..and peminat kipas susah mati Super Junior and penari traditional gak (kalo korang tgok video..nmpk gler gaya menari traditional dia ni)
nabel ngantuk ke praktis smlm??
yang paling nmpk ialah rambut dia yang cam Jaebum 2PM..gler korean style tp hakikatnye..rambut dia ni......(sila taye tuan dia sndr)..haha


minah2 cool join gak..wpun they r from traditional dancers

part aku baru masuk..
Arvin~~ dancer utama


part tangan yang agak susah nak ajar (step yang besh dlm klip video Super Junior)
tapi suma org dpt step ni



thats why I prefer blue tudung..ramai pakai warna puteh~~ aku nak mencapap..haha
untuk super junior wei..sape xmau..haha


orang2 belakang tabir untuk projek ni
trimas korang



Ms R

malam ni tgh tgok video yang dibuat..kat KFC
agak kelakar kejadian malam tue..tetiba je aku terkandas sekali kat KFC ni..haha
aku smpat lagi wifi tgok blog aku..hehe

hasilnye boleh dilihat di sini : Sorry Sorry Flash Mob Malaysia



Banner yang dihantar ke Malaysia Sapphire Pearls untuk konsert nnt..YEAH!!
bangga nyer
satu-satunye group yang buat flash mob dr malaysia untuk konsert ni
korang bangga x??ksol bangga giler..haha
dari negara laen dah ade byk


see my sign for Super Junior??yeah..hope oppa will see it!! hehe..telah dihantar ke K.L untuk org sane sign plak..thanx for Ms A gak



satu-satunye dancer yang memang pergi konsert tue nnt..huhu..nak g gak...kimslm sayang ksol kat Siwon,Donghae yer..hehe..tetiba minat Donghae gak
tgok..muka Asiah ni same kan ngan kak Zue..kembaq laen mak laen ayah

From E.L.F (everlastingforever) Super Junior
Suju Jjang
sarangie

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...