http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, April 04, 2010

Approve or Ignore??




tetiba doc Iskandar (ortho) add aku kat FB..terkejut aku...
nak add ke??

cam xmau je..hehe
sbb aku sll merepek di FB..ngan gmbr2 budak2 group aku yang lena and lahap makan 2..(aku dah buat private)..tp sape yg nakal,leh je tembus privasi album2 2..
tetiba doc tgok xkan *malu* ..hehe
coach Hoki aku pun aku xapprove2 sampai sekarang
staf2 USM aku xapprove request dorang (takut kantoi kalo buat jahat)
kec abg Dee (sbb dah teradd..xkan nak delete plak)


sape2 yang nk add aku kat FB ramai aku xadd (bukan berlagak yer)~~xkenai
skrg dah ade 102 org
xtermasuk yg suggestion kawan2..

sape yang nak aku add silala kenalkan diri..
kdg2 gmbr profile artis mane tah..mane aku nak cam kalo dia kawan sekolah lama dulu2..
sila tunjukkan diri anda yang sebenar kat gmbr profile 2
ade gak yg aku ignore byk kali still nak add lagik (pelik aku)
aku xknal ko la..

aku xmau FB aku jadi cam friendster aku..pakai add je sape2 xknal..
so FB nak bg private skit (wpun xla private sgt)
asal ko junior aku atau aku pernh nmpk muka kat USM ni..aku akan approve
walaupun junior yang add aku 2 xpernh pun tegur aku..(yg tua perlu dihormati)

P/s: buat cam Yas je,biar jadi harta karun..xignore, xapprove..tp kdg2 dah menyemak aku ignore je siap2 kalo tah sape2 je org 2..haha



0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...