http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Sunday, April 04, 2010

KonVo UUM (27 Mac 2010)~~Special for my 'benggong' MUHD


lmbt skit br update (abeskan mase sbb kelas td cancel..aduhai)


gmbr ni agak kelakar tp aku suka..sbb adik bongsu aku buat aksi nakal~~tgok tempat laen and mulut mulut cam 2..
mak aku plak tutup mata...ayah aku plak cam nak bersanding (mentang2 dulu kawen xbersanding..hehe)
kami yg belakang...put full effort for dat pict..haha tp muka muhd cam apek cina sbb pakai topi 2 nmpk dahi ang luas giler...haha


gmbr lentok kat depan dewan tugu muhd dpt ijazah hebat dia 2..muhaimin merengek-rengek nak minum air ais (mengada..air mineral ade)...sbb aku xlayan dia..muhaimin merengek sampai tertido..tetiba plak rase bersalah..huhu

sbb dua org je leh masuk dewan (parent aku je masuk)..aku terpakse mengusung adik aku ni..nasib baek berangin je ptg 2..xla panas..dok luar tgok TV je
sampai nak terlena di buai angin monsun..aku mendgr celoteh org2 besar 2..
nasib baek nama muhd awal2 (sbb dapat ijazah ikut kelas..) so muhd yang kelas pertama nama dia 1st..
kelam kabut aku keluarkan kamera SNAP!
SATU lagik gmbr aku BANGGA dpt tangkap..haha

dptla gmbr ni..siap ade nama ko muhd..
kepada kawan2 muhd yang taye camne muhd dpt gmbr ni??haha (limited edition yer)
kakak dia yg cun ni yang tgkp ok..haha
berkat menunggu korg naik pentas..

GMBR KONVO UUM MUHD yang jatuh gak pada besday dia...dapat PINGAT EMAS dan IJAZAH KELAS PERTAMA...We r Pround with U...cayalah~~


gmbr atas sekali bukan gmbr yang di print yer...haha..xkan la gmbr itu diframe kan...haha..gmbr yg print pun still yang kelakar


sebab kaki muhaimin xnmpk..haha...per la min ni.gelak guling2 sbb muhaimin cam 'cacat'...haha

kpd hanis..boooolat x adik ksol??haha

kepada yang dok taye sal pe xnmpk ksol mase majlis pembukaan TOT (temasya olahraga tahunan) and hanya nmpk mase ari last...ni la jawapannye..
g majlis konvokesyen adik ksol kat UUM
tp semangat hijau ksol still bw ke sane..hehe (siap pakai bj ijau)

ceh..pingat emas ko bersinar2 kena flash..silau r..haha.. congrats!!

pas abes je majlis on da way balik kulim..muhd reveals satu certa yang pihak HEP UUM kol dia suruh bg ucapan untuk majlis konvo dia 2..tp dia tolak (adik aku mmg...pemalu kat luar..kat umah dia yg suka menyakat..totally diff)..pas tolak TNC UUM plak kol minta dia bg gak ucapan sampai TNC ugut nak tarik balik pingat emas muhd..kalo muhd xmau bg ucapan (leh plak??)...tp muhd xtakut siap..." xpe..saya xkisah"...benggong gak muhd ni..still ngan jawapan same pas 2..sampai malas nak angkat hp kalo dorang kol..
mase ari konvo 2..budak laen AYU yang kena bg ucapan..haha..(muhd: aku xmau bg ucapan angkat bakul sndr)..haha...benggong puyer muhd...


(edited by me for my bro..Muhammad Maisarah Abd Malek)
semoga penganugerahan pingat emas and ijazah kelas pertama ko (kejayaan berganda)..akan memberikan aku lebih semangat untuk terus jalan yang penuh onak and duri ni..
semoga kejayaan ko akan menjadi contoh kepada adik2 yang laen..insyaallah


p/s: aku still xtau mane tapak ekspo konvo UUM ni..penat aku cari..hampeh...xde papan tanda ke??

2 comments:

  1. tahniah tahniah untuk Muhd..Dpt best birthday gift kot..

    ReplyDelete
  2. 2la...hadiah berganda..muhd tua sehari dr ang je kan tiqah..haha..

    ReplyDelete

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...