http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, April 03, 2010

Mari Mengemas Beg~~

malasnye nak balik kelantan (tmpt study)...td dah jd driver adik2 aku (suke gak wpun letih dr terpakse balik kelantan..haha)
ujan lebat dah beberapa ari..time aku keluar je ujan lebat..jalan sgt licin..

ops..sedang aku tulis ni..ujan makin lebat balik..huhu

oklah...xmau pun kena balik gak..kelantan kate mari..kulim kate pergi..

kepada final year student medic..gud luck for ur PRO 3(final exam) yang menentukan mase depan korang ni..yang akan bergelar doktor...gunakan beberapa jam dr saat sekarang untuk exam esok..GUD LUCK..

p/s: tukar templete blog lagik..kepada oren mencapap (mencapap x)..dgn mudah guna drafblogger xsalah aku..nnt aku link laen..

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...