http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Saturday, April 17, 2010

Happy Half Besday Bling-bling Ropol-ropol


OFFICIALLY blog ni dah berumur 6bulan ari ni...yeah
ngan 225 posts (byk gak aku merepek)..hehe
follower ok la (pembaca senyap lagik byk aku rase)

pepun.trimas la korang sbb dtg singgah membaca panjang lebar benda2 aku merepek
kalo rajin2 dtgla komen..jgn senyap je..hehe
pembace senyap sll kantoi kalo dorang kate kat aku bace dlm blog...hehe..

aku trus akan menulis wpun xde org nak bace..hehe
bling-bling ropol-ropol trus maju untuk ke 12 bulan plak (1tahun)

happy half besday
\ (^_____^)/

p/s: FB aku rosak ke sbb xleh nak komen..xleh buka inbox..leh tgok je..tension gak..
kepada kamu (ye..awak)..msg awk sy xdpt bace...harap maklum

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...