http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Monday, April 19, 2010

Hasil tangan menconteng muka


aku yang selekeh di tepi pengantin...haha
SIAP...another two person to go

alhamdulillah...kenyang dpt makan nasi..rupenye malam tadi aku xdinner..patut cam lapo gler arini

yelah malam tadi sibuk g make-up kan org..pastu balik puyerla penat..trus lena..mandi pun tgh malam..tup2 dah pagi...mmg kosong je perut..

make-upkan tiga org..
rancangnye 2org je
~~hana & fifi~~

~~~~~~~~**************~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~****************
1st xrancang nak make-up ELLY..sbb org laen dah booked aku dl (gler cam make-up artist kena booked)..hehe

sbb pelanggan 1st xsampai lagik..aku tolong iron tudung elly (sbb dia br balik..kesian tgok kelam kabut..sbb kalo aku pun mst dah berpeluh2 nak buat itu ni..nak make-up plak lame..)

xplan nak make-up elly pun..tapi tgn aku gatai nak tolong gak..hehe..seriusly warna silver 2 mmg masuk ngan elly (bangga tul tgok hasil tgn)..hehe

sgt suke hasil tgn membuat ekor mata untuk elly ngan eyeshadow silver
tambah2 baju yg lawa..matching la

elly & chem


~~~~~~~~~**************~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~****************

FARHANA

kelakar bile farhana menjerit pas tgok muka dia sndr kena make-up..haha..dia xpernh nak make-up ni..ni pun kena pakse ngan member laen..haha
ko jerit cam nmpk hantu ko sndr..hehe..dia kate muka dia cam Ju-On..haha
sayangnye..dia pakai spek..so,terpakse bt terang skit..
sensitive eye..so dia takut gler mase aku letak eyeliner..hehe
xyah buat shading sbb hidung ko dah mancung..hehe

~~~~~~~~**************~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~****************
FIFI

fifi...last person..menempuh kesukaran untuk memakai baju korsetnye..cabaran tul..aku bab2 make-up je..tudung leh la..baju2 cam pengantin ni..aku xde experience lagik..hehe
terpakse panggil assistant bilik depan~fafa..(nama nak sama FIFI n FAFA)..hehe
pastu tudung plak xjumpe lagik..aleh2 pakai je tudung 2 (kelam kabut budak fifi ni..hehe)
sorila xsempat nak buat shading2 kat ko..dahla kul 9 dah mase abes siap..kalo buat shading kang..sampai2 dah abes makan..hehe...
tp xbuat shading pun..yang sempat buat ok je kan..sori kalo xberpuas hati...

~~~~~~~~**************~~~~~~~~~~~~~~*****************~~~~~~~~~~~~~~~****************
jgn xtau ramai gak yang tempah make-up artist kat luar (paling murah RM50)...smstinye yg ade pengalaman make-up. tak macam aku (free je..member2..lgpun pas ni xdpt jumpe korang dah..huhu)..belajar sndr2 je..haha..sijil pun xde..hehe
suma mmg jagok malam 2..tgok gmbr pun silau..haha

baju xpayah cakapla ade sanggup tempah kat butik pengantin..yelah..dah tema Glam mstlah kena glamour..haha..

yang kelakarnye..bile official je dpt gelaran doktor..suma tukar status kat FB kate in relationship..malam 2 suma bawa pakwe masing2..sebelum ni diam2 berubi je suma..couple senyap2..haha


sori kepada sape2 yg ingat aku datang Glam Nite 2..sape2 yg nak tgok aku jagok (melawa sakat..selalu aku over)..aku xdpt dtg..aku antar model aku tiga org ni je..hehe

lgpun mmg dah rancang xmau dtg..xkan muka aku je tiap2 tahun ade kat majlis graduasi..mase 2nd year dah..tahun lepas dah..dua tahun sekali je la aku men-jangok-an diri kat depan doc2..hehe

insyaallah tahun depan aku dtg(doakan aku pas) kalo leh bawa pasangan gak (hehe..gatai..mane aku nak cari dlm 1tahun ni??hehe)..tunggu ke-jangok-an aku yer..hehe
harap2 dapatla anugerah ape2 plak tahun depan..hehe..kecewa tahun ni xdpt ambik anugerah n tangkap gmbr kat pentas..

paling sedih..anugerah aku 2 hilang..aku xtau sape pegangkan.xsampai di tangan aku.huhu..sila la bg kat aku..pleaseeeee

(T_____T)

nota kaki: tiqah.trimas barang2 ko..ade gak berguna..hehe..

1 comment:

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...