http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, April 20, 2010

Multiple feeling

mula2 igt dah ilang r adiah aku ni...xjumpe org yg tolong ambikkan adiah ni smlm..huhu
nsb baek ade FB...shout out je..trus ade org balas..
syud yg tolong pegangkan
I love FB..hehe


plak ngan sijil anugerah kumpulan terbaik CFCS fasa III Pusat Pengajian Sains Perubatan
(muhd..besar lgik dr pingat emas ko..hehe..tp xleh lawan ke-macho-an pingat ang )


ade nama sendiri tue yang lagik bermakna..hehe..

gembira bile dpt tahu menang anugerah ni...

terharu ngan sedih bile igt balik 'penderitaan' menyiapkan keje2 mase benda ni...mase 2 tension gler sbb org laen leh studi...aku still kena godek2 laptop reka logo...reka design poster..susun bahan2 poster...betulkan sana-sini..sbb main thing dlm pameran tue..~~POSTER~~
harapan tinggi..nak tgok poster2 digantung ngan lawanye terletak kat bahu aku bersama fit (asisstant aku)..ops Doc FITRIAH..hehe
makan.tido.siapkan poster.tido.bangun,siapkan poster.
aku jenis kalo dpt keje..aku kena fokus..kalo tak,resah gelisah semacam
tuelah..tido sekejap..mengadap laptop lagik..sampai jem je laptop bile guna ADOBE nak buat poster..tambah tension lagik...alhamdulillah bersyukur di atas usaha dan ketensionan aku..xigt berpa byk poster kena buat tp mmg byk topik r..trimas gak kat Bank Tisu Kebangsaan yg menaja poster (wpun awal2 jenuh nak kena edit cam2 sbb dorang pun cerewet gak cam aku..yela poster 2 akn round slruh mlaysia kalo ade pameran..lglah kn bt btul..saip ltk nama pelajar USM)..en.grafik.ppsg (Mr N) tolong ajar aku mengedit2 ngan ajar design.harap leh menuntut ilmu lagik untuk design..ahli kump yg sntiasa support,cari bahan,promosi,banner,pengangkutan.

dedicated to Group 3 Year 5 (09/10)
sedih lagik..sbb pasni aku xkan jumpe dah mostly korang Group 3..pasti rindu korang..kalo tahun ni aku ni Mrs paparazi (aku xlayak untuk Mama lagik..hehe)..tahun lepas,aku juara tido dlm kelas..haha..totally different status..haha..masuk je klas (aku biase ade tmpt tetap,tido..haha)..sori kalo ade buat salah,masalah sepanjang kite satu kumpulan dulu..aku plak sll je sakit dulu..trimas sll riso kan keadaan aku..thanx.
semoga korang akan menjadi doktor yang terbaik untuk masyarakat..sbb bw nama USM..menjadi kuli adalah lumrah HO (hehe)..bersabar la~~
halalkan segala makan,minum,ilmu,ape2 je..yer..kalo ade hutang pe2 bgtau sebelum korang balik..hehe
doakan aku plak untuk tahun depan..semoga dpt yang terbaik..insyaallah

p/s: terkejut ade gmbr dlm graduation magazine..kalo leh nak satu..harap2 ade lebih..nak beli pun aku sanggup..hehe

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...