http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Tuesday, April 20, 2010

Sakitnye Hati~~


baby pun leh mengamuk (gmbr atuk google)

rase marah sgt bile ari tue..mase nak pinjam barang aku..beria-ria sampai datang cari aku..aku yg blok laen pun,larat je dia nak dtg..

kalo leh nak pinjam suma benda yg aku ade....

bile dah abes guna..buat xtau je...

sampai aku plak terhegeh2 msg dia taye khabar benda aku 2...
mau je aku mengamuk: dia kate dia dah blah dr USM..pastu benda2 aku 2 dia letak depan bilik..suruh aku g tgok sndr (WTF!!aku plak kena terhegeh2 g blok dia plak)

kalut gler aku pas kelas g blok dia..sbb terbayang..kalo budak dah blah nnt mst makcik2 cleaner mst angkut buang je..

cari bilik dia (dah la xtau yg mane..dpt msg dia je kate dia dok mane..dia xkol pun)

sampai2..of course dah xde ape2 pun kat depan bilik dia

terpaksa la aku tebal muka cari kat tempat pengumpulan benda2 terbuang yg makcik 2 kumpul dekat hujung aras 2
mane tau ade lagik barang aku 2 (penuh harapan)~peduli la org nak kate ape..aku dok pungah benda2 2 cam kucing cari makanan dlm tong sampah..malu2

alhamdulillah..hayat barang aku panjang lagik bile jumpe balik ngan tuan puyer dia ni..

cam aku la terhegeh2 pungut2 barang2 aku 2..padahal barang aku ni org xbertanggungjawab 2 slumber je buat xpeduli pas abes pinjam (pas exam)

hampeh puyer org..ade gak org camni yer...dah pinjam bukan reti nak bg balik..buang plak 2..at least kalo xsempat nak bg pun..pass la kat sape2..leh je aku g ambik kemudian..

ni tak..barang2 aku hampir menjadi barang kitar semula kot...kalo ko rase xberharga dah (sbb dah jd doktor..benda 2 aku masih nak guna lagik...hampeh!!
taula kite myb xakan jumpe lagik..tp please take care brg org laen (cam mane ko beria2 nak pinjam dulu...wpun ati aku cam serba salah nak bg pinjam..sbb byk sgt ko nak borong pinjam)

p/s: sape2 yg aku ade pinjam barang dia...sila msg aku (mane tau brang korang ade kat aku)..sape2 yg pinjam barang aku..sila pulangkan (sebelum korang blah dr USM ni...)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...