http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Wednesday, April 21, 2010

U r So ClumSy~~


Clumsy CHUN HEE (tapi hensem..hahaha) aku suka gaya rambut dia mase episode ni..cam xcaya dia ni clumsy(dah la model..tinggi..) ^__^

chun hee berlakon dlm realiti show korea Family Outing..sgt2 suke..suma ade karektor masing2 nak gelikan perut aku ni..tp kadang2 cam kesian tgok Chun Hee kena dera ngan step-mother Sooro..chunderella

aku suka tgok org kelam-kabut..sbb aku leh kaco n gelak ..haha (jahat tul)
ni berlaku beberapa ari lps..tetiba aku jumpe seseorang yg agak kelam kabut...xtaula premobid personality dia sebelum ni camne..
dia nk ambik darah patient..kebetulan aku tgh clerk patient tue..dia taye ni patient aku ke??
aku xjawab ye atau tidak (senyum je)..sbb kalo aku kate ye..mst dia suruh ambik darah (aku malas..aku xde mood..ngan dah lame xambik)..lagipun dia dah nak cucuk patient br nak taye aku (biar je dia buat trus)

aku xtau ape jadi..tp menitik-nitik darah keluar pas abes dia ambik darah (aku tgh cek result patient)..terkejut gak

dia: tolong ambikan cotton wool
aku: gauze la.. (aku saje je kate gauze..padahal saje je nak nyakat dia bile tgok muka dia dah cuak masa tue)
dia: ok2..gauze2 (haha..aku gelak dlm hati..clumsy tul)

tapi aku masuk bilik rawatan aku ambikkan cotton wool la..gauze bt pe..
ok...aku berjaya menyelamatkan darah dr terus membazir..hehe (patient tue anaemia)
tapi bile dah ltk cotton wool dia nak letak plaster kat tmpt tadi..tup2 camne tah mase dia nak ambik plaster yg dah siap2 kerat 2..needle n syringe ambik darah tadi melompat keluar dr tray dan jatuh skit lagik nak kena patient (tray 2 mmg atas katil..ambik sambil patient duduk)
aku: doktor.... (tinggi skit)..sambil meletak balik syringe berisi darah 2

pas abes...
dia: tuela saya kelam kabut sangat..huhu

aku dlm hati...clumsy gak dia ni (adakah sbb aku ade kat situ ??)..hahaha.~perasan.nmpknye dah bulit rapport so pasni leh aku sakat dia..aku suke sakat org clumsy ni...sbb suka tgok reaksi dorang..wawawa

(^_____^)
kejadian darah2 menitik2 2 kadang2 dah biase..tmbh2 darah pakcik 2 mmg cair..katil dia pun dah de tompok2 darah previous ambik darah gak..haha

model (tingggggii)..ade buat CF ngan Yejin (sebelah dia).sopan tapi ganaz (cam aku plak).daesung 2 penyanyi Big Bang (bodoh2)

p/s: peringatan: dia bukan skandal aku...korang ni kalo ade je aku certa sal sape2..mulala 2 nak kaitkan aku ngan org 2 kan ..tahu sgt..haha...AKU SKANDAL

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...