http://bling-bling-ropol-ropol.blogspot.com

Thursday, April 15, 2010

Terapi 1



nak certa sal terapi2 yang berjaya men-stabil-kan aku minggu lepas
jumaat ari 2 aku kena oncall pas wad dah bukak..ahhh..malas pun ade..hehe..
kena cover patient yg baru masuk..wpun cuak gak bile doc yg oncall ari 2 akan taye student history and PE yg penuh..mampus..

sia2 je dok cuak..dia xtaye pun..haha..

pas oncall...semestinye penat..budak2 ni ajak r g minum kat kedai BIJAK (???)..ade kedai nama bijak?? boleh jadi bijak ke kalo g kedai 2?? haha
ceh..rupeye ejaan kedai 2 B-JUG (tertipu lagik)...
ngan kerta faten, kami (CKB,zuha,aaina,faten,aku) berangkat nak g kedai yg leh buat aku BIJAK 2..haha
tapi kecewa..sbb kedai B-JUG 2 tutup..kedai 2 depan USM ni je..tp aku xpernh pergi..pernah laluje sbb dia tersorok skit..kecewa la sbb xdpt aku menjadi bijak..hehe

dipendekkan certa..kami g lepak kat LIGHT HOUSE (bukan umah api btul yer)..nama kedai 2.kedai br buka depan USM gak (seriously byk kedai depan USM..skrg xyah nak keluar jauh2)..so, kami g la nak melepaskan lelah pas oncall kat situ..minum air je pun...

aku yang berbekalkan hanya RM5 and Faten (pelawat blog aku kan??haha)

mmg lembap gler pekerja 2 buat air..xtau nak buat ape...suma dah letih pas oncall (ceh..letih r sgt..hehe)...cam2 aksi

pulun buka FB ikut WiFi..update status ke??hehe

ape faten tgh fikir??nmpk awan kat atas kepala..haha


aku nak jadi bijak...kecewa kedai BIJAK (B-jug) tutup..huhu
mane air choc milk shake aku (ape ke jadah..aku mintak milk shake malam2 cam 2..haha)


akhirnye..

aaina dpt teh 3 lapis dia..tp...xmanis la plak..

kami membuat conclusion yg aaina xkacau, so dia dah terminum lapisan gula merah kat bwh..so..bile kaco..air dah xmanis..hehe..atau pun mmg xmanis dr awal2..(kelantan sll je air manis2..amatlah pelik kalo air xmanis)~~aku dah lama dok kelantan..harap2 xde kencing manis


puyerla lama ABC nak siap..last2 faten & zuha xdpt ABC spesel yg dorang mintak..ABC dorang xde aiskrim...ni bukan spesel..pekerja dia plak dok sengih cam kerang busuk.. seseorang dah mengamuk mase ni..sabar2...nsb baek cukup manis

harga milk shake aku kurang dr RM5..cukup2..

seriously xakan dtg kat kedai lighthouse lagik..haha
nsb baek xminta makanan..kalo tak..berjanggut kami suma tugu..
dahla lampu kat lighthouse 2 xbesh..suma gmbr aku tgkap xlawa..haha
padahal kamera 2megapixel je..hehe..
terpakse edit2 lebih skit..



p/s: nak g kedai Bijak(B-JUG)...huhu...thanx korang ajak ksol g minum2..pas balik suma membebel sal kdai 2..haha..pas balik..aku trus tidooo..ZZzzzzZZZ (pas minum milk shake..lena la)

0 pesakit datang ambik MC:

Post a Comment

rajinkan tgn untuk bgtau sakit ape..hehe..ops komen anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...